Креативний директор Imille
Лука Педрані 32 роки і він живе в Мілані. Лука – креативний директор в Imille, незалежній креативній агенції, яка фокусується на інноваціях та технологіях. На початку своєї кар’єри працював над принтами, ТВ та радіо креативом, а вже згодом переключився на digital. Був копірайтером в Independent Ideas, Grey, Le Balene та AKQA.
За свою кар’єру працював з національними та міжнародними клієнтами: Ferrari, Enel, cameo, Carlsberg, Barilla, P&G, Ferrero, Fiat, Unicredit, Campari, Siemens, Save the Children, Lavazza, Bic та іншими. Деякі його креативні роботи отримали відзнаки ADCI, ADCE, Mediakey, NC Awards. В 2012 виграв національний італійський відбір Young Lions в категорії Print. В 2016 році заснував 12SECONDI – об’єднання креативних фахівців, які пропонують pro bono консультації для неприбуткових організацій. Протягом останніх декількох років входив до складу журі AKQA Future Lions, ADCI Awards (також був Президентом категорії Student в 2017) та чисельних італійських національних відборів Young Lions.
Член Ради Директорів ADC Italy. Викладає курс копірайтингу та креативності в Politecnico та NABA.
Професійні досягнення:
- Переможець GIOVANI LEONI 2012, Print
- Шорт-лист ADCE, Integrated Campaign
- Шорт-лист ADCE, Illustration and Photography
- Бронза ADCI, Integrated & Mixed Media Campaign
- Бронза ADCI, Digital
- Шорт-лист ADCI, Photography
- Срібло NC AWARD, Best Holistic Campaign
- Шорт-лист SPOT SCHOOL AWARD 2009, Print Publication
- CANNES YOUNG LIONS 2012, Print
- Publication BEST ADS, Print