fbpx

CREATIVE CHALLENGE – БИТВА КРЕАТОРІВ

26 квітня – 13 червня , 2019 року | Київ

Битва Креаторів — спеціальний формат для реалізації публічного тендерного процесу, розроблений Представництвом Cannes Lions в Україні та Асоціацією Креативних Індустрій України для вирішення одразу трьох важливих питань:

  • забезпечення неупередженого тендерного процесу для неприбуткових, комерційних та/або державних організацій і установ з максимальним медіа-висвітленням та охопленням;
  • залучення всіх сегментів аудиторії фінального іміджевого або комунікаційного продукту/проекту до креативної колаборації — від замовника — до медіа і ЗМІ — до цільової аудиторії;
  • спрощення юридичних процесів проведення тендерів завдяки підтримці Асоціації Креативних Індустрій України.

Формат забезпечує по-справжньому прозорий процес проведення тендерів та, водночас, залучає експертів і небайдужих громадян до створення якісного креативного та культурного продукту або комунікації – для будь-якого сегменту креативних індустрій, громадських організацій, благодійних заходів.

Даний формат не вирішує задачі кількісного характеру, хоч закладені процеси це дозволяють. Основний акцент зроблено на якісних показниках у створенні продукту, послуги або рішення суспільної цінності і спільної відповідальності всіх залучених у процес учасників.

Спільна відповідальність в дії – одна із ключових особливостей формату. Фінальне рішення приймається розширеною панеллю журі:

  • Експертне журі: представники індустрії, які можуть професійно оцінити втілення завдання за брифом;
  • Почесне журі: замовник, партнери тендеру, лідери думок у галузі, відповідній до тематики тендеру;
  • ЗМІ: делеговані представники найвпливовіших суспільно-політичних та профільних медіа (відповідно до тематики тендеру);
  • Аудиторія: громадяни України, небайдужі до впровадження змін у креативному/бізнес-/громадському сегментах (відповідно до тематики тендеру).

Асоціація створювала цей формат за принципом максимальної прозорості, інклюзивності, а не ексклюзивності й кулуарних домовленостей. З 2015 року було проведено декілька експериментальних заходів. Тепер цей формат готовий сприяти розвитку креативних індустрій, суспільства, держави.

Сторінка конкурсу 2019