Young Lions Marketers Competition 2025
національний конкурс молодих маркетологів ПОПЕРЕДНЯ РЕЄСТРАЦІЯНайпрестижніший фестиваль креативності у світі
Cannes Lions – наймасштабніша подія у світі креативу. Щороку близько 15.000 делегатів з майже 100 країн світу відвідують виставки, майстер-класи та семінари, що проводяться лідерами думок та знаменитостями зі всього світу. А за найпрестижнішу нагороду – залізного лева – змагаються понад 30.000 робіт, які оцінює міжнародне журі (а це понад 400 людей!). Young Lions Competitions – змагання у рамках Cannes Lions, тільки для креативників до 30-ти років.
Чому маркетологу варто відвідати Cannes Lions
Безліч можливостей для навчання та натхнення, надзвичайні спікери та найактуальніші тренди. Широкі можливості для нетворкінгу та неймовірні знайомства, доступ до всіх заходів фестивалю Cannes Lions та всіх робіт переможців.
Конкурс Young Lions Marketers Competition
Щороку офіційні представники LIONS проводять відбіркові конкурси у своїй країні, щоб обрати найкращі команди учасників віком 30 років або молодше, які візьмуть участь у міжнародному змаганні у Франції. Всі конкурси проводяться за правилами, ідентичними конкурсу під час Міжнародного фестивалю креативності в Каннах.
Організатори:






Журі українського конкурсу
Продовжується набір журі відбіркового конкурсу YLC 2025
Команда переможців буде визначена за абсолютною кількістю балів, за вимогами та критеріями даної конкурсної категорії. Члени журі категорії Young Marketers – виключно маркетинг-директори провідних українських компаній.
Умови конкурсу
Учасники конкурсу розроблятимуть комунікаційну стратегію. Стратегія має відповідати маркетинговим цілям бренду та задачам замовника за наданим брифом.
Учасники конкурсу – працівники маркетинг департаментів на стороні клієнта, команди мають представляти компанію, у якій вони працюють. В конкурсі НЕ можуть брати участь маркетинг спеціалісти на стороні агенції.
MARKETERS
Задача учасників категорії – протягом 24 годин створити продукт або послугу, що відповідає виклику з брифа. Команди, які потраплять в шортліст, матимуть можливість презентувати свою стратегію членам журі, які оберуть переможця конкурсу.
Хто може бути у команді: маркетологи, бренд-менеджери, спеціалісти із комунікацій, що працюють на клієнтській стороні. Представники брендів, а не агенцій.
ЯК ПОТРАПИТИ НА КОНКУРС У КАННАХ?
1. ВЗЯТИ УЧАСТЬ В УКРАЇНСЬКОМУ КОНКУРСІ
Представляти свою країну на міжнародній арені, прославитись і здобути безліч перспектив можуть лише найкращі! Український відбірковий конкурс виявляє ліпших представників та представниць. Вартість участі — еквівалент €100 з команди, що сплачується в українській гривні. Ці кошти підуть на оплату участі у конкурсі та поїздки у Канни для команди переможців.
2. ПЕРЕМОГТИ
Перемога в українському конкурсі принесе не лише визнання тут, в Україні. Команди-переможці матимуть змогу поїхати у Канни, аби позмагатися з представниками інших країн.
3. ПОЇХАТИ НА ФЕСТИВАЛЬ В КАННИ
На фестивалі Young Cannes Lions на учасників чекатиме найкраще, що може запропонувати світова рекламна індустрія: від лекцій до тусовок. А 24 години займе безпосередня участь у конкурсі. Ще 3 хвилини піде на те, щоб зробити фото на головній креативній сцені світу. В разі перемоги, звісно.