Young Lions Marketers Competition 2021
національний конкурс молодих маркетологів ПОПЕРЕДНЯ РЕЄСТРАЦІЯНайпрестижніший фестиваль креативності у світі
Чому маркетологу варто відвідати Cannes Lions
Конкурс Young Lions Marketers Competition
Щороку офіційні Представництва Cannes Lions проводять відбіркові конкурси у своїй країні, щоб обрати найкращі команди учасників віком 30 років або менше, які візьмуть участь у міжнародному змаганні у Франції. Всі конкурси проводяться за правилами, ідентичними конкурсу під час Міжнародного фестивалю креативності в Каннах.
Призовий фонд Young Lions Marketers Competition складає €5,500* і формується із внесків учасників конкурсу. Вартість участі в українському відбірковому конкурсі становить €200 з команди з 2 (двох) осіб (до відома: акредитація команди на участь у Young Lions Marketers Competition у Каннах – €3,590). Саме тому, шанс для поїздки на Фестиваль 2021 року тепер є майже в кожного. У разі, якщо в категорії візьме участь менша кількість команд, ніж необхідно для формування відповідного бюджету, додаткова вартість може бути компенсована самими учасниками або спонсорами конкурсу та партнерами Асоціації Креативних Індустрій України (CIAU).
* грошовий еквівалент, який надається послугами з трансферу від одного з міст України до Канн і назад, проживання та оплати вартості акредитації на участь у фестивалі Cannes Lions впродовж до 7 днів з вирахуванням адміністративних витрат, всіх комісій банку, конвертації валют. Пропозиція дійсна за умови участі у конкурсі не менше 35 команд. Якщо в відбірковому конкурсі візьме участь менша кількості команд, суму буде зменшено пропорційно до усіх витрат, включно з адміністративними; перелік послуг з забезпечення участі в конкурсі на фестивалі будуть надані на вибір переможців.
Організатор:

Організатор:

Умови конкурсу
До участі приймаються лише спеціалісти, що працюють у штаті маркетингових відділів компаній/брендів.Учасникам потрібно розробити комунікаційну стратегію для неприбуткової організації або благодійної ініціативи, яка відповідатиме маркетинговим цілям бренду та задачам замовника за брифом. Обов’язковою умовою є інтеграція запропонованого рішення в комунікаційний мікс бренду.
MARKETERS
Станом на 21 червня 2021 року учасникам все ще буде 30 або менше років. Команда може складатись лише з працівників маркетинг-департаменту компанії або продуктового підрозділу бренду. Всього за 24 години після брифінгу учасники мають розробити стратегію, яка опише інтеграцію запропонованого самими учасниками рішення, релевантного задачам у брифі замовника. Команди, які потраплять в шортліст, матимуть можливість презентувати свою стратегію членам журі, які оберуть переможця конкурсу.
Як потрапити на конкурс у Каннах?
1. Взяти участь в українському конкурсі
Представляти свою країну на міжнародній арені, прославитись і здобути безліч перспектив можуть лише найкращі! Український відбірковий конкурс виявляє ліпших представників.
2. Перемогти
Перемога в українському конкурсі принесе не лише визнання тут, в Україні. Команда-переможець, яку узгодять члени журі та представники Фестивалю, отримає можливість відвідати Фестиваль і взяти участь в міжнародному конкурсі в Каннах!
3. Поїхати на фестиваль у Канни
На фестивалі Cannes Lions на учасників чекатимуть 144 безсонні години куражу, 24 з яких – участь в конкурсі, 3 хвилини – займуть фото на головній креативній сцені світу! В разі перемоги, звичайно.

Зареєструватись на YMC 2021!
Інфопартнери конкурсу YMC 2020:



