fbpx

Young Lions Competitions

19-20 квітня - національний конкурс молодих креаторів
РЕЄСТРАЦІЮ ЗАВЕРШЕНО

Найпрестижніший фестиваль креативності у світі

Міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions – єдине дійсно глобальне місце зустрічі представників комунікаційної та маркетингової індустрій. Щороку, близько 15 000 делегатів зі 100 країн світу відвідують виставки, майстер-класи та надихаючі семінари, що проводяться лідерами думок та знаменитостями зі всього світу. А за найпрестижнішу нагороду – змагаються майже 32 000 робіт, які оцінює авторитетне міжнародне журі складом понад 400 чоловік.

Національний відбірковий конкурс Young Lions Competitions 2019

Щороку офіційні Представництва Cannes Lions проводять відбіркові конкурси у своїй країні, щоб обрати найкращі команди учасників віком 30 років або менше, які візьмуть участь у міжнародному змаганні у Франції. Цього разу український конкурс буде проведено за правилами, ідентичними конкурсу під час Міжнародного фестивалю креативності в Каннах.

Окрім цього, вперше буде передбачено призовий фонд, який складає €5,500* і формується із внесків учасників конкурсу. Вартість участі в українському відбірковому конкурсі  становить 160 з команди з 2 (двох) осіб (до відома: акредитація команди на участь у Young Lions Competitions у Каннах – 3,420 ). Саме тому, шанс для поїздки на Фестиваль влітку 2019 року тепер є майже у кожного.

* грошовий еквівалент, який надається послугами з трансферу від одного з міст України до Канн і назад, проживання та оплати вартості акредитації на участь у фестивалі Cannes Lions впродовж 7 днів з вирахуванням адміністративних витрат, всіх комісій банку, конвертації валют. Пропозиція дійсна за умови участі у конкурсі не менше 35 команд. Якщо в відбірковому конкурсі візьме участь менша кількості команд, суму буде зменшено пропорційно до усіх витрат, включно з адміністративними;  перелік послуг з забезпечення участі в конкурсі на фестивалі будуть надані на вибір переможців.

 

Організатор
Організатор
Ексклюзивний контент-провайдер

Журі українського конкурсу

Кращу команду буде визначено за абсолютною кількістю балів, отриманих від журі конкурсу,  до складу якого входять українські та міжнародні експерти, серед яких неодноразові переможці фестивалів таких як RedDot, D&AD і навіть фестивалю Cannes Lions.

Категорії українського конкурсу

В 2019 році національний відбірковий конкурс пройде в 3-х категоріях. Бриф буде надано за 1 день до початку конкурсу. Якщо виникне необхідність, відео-дебрифінг буде проведено по узгодженню з замовником – міжнародною неприбутковою організацією. Одна команда може податись на участь лише в одну з категорій, зазначених нижче. До участі приймаються співробітники рекламних агенцій, дизайн-бюро, продакшн-студій і фрілансери.

 

PRINT

Тож, тобі до 30 років (і так лишиться включно до 21 червня 2019 року), ти працюєш в креативних комунікацій, твоя команда складається з 2-х людей (обидва – до 30) і ти або друга людина – копірайтер, дизайнер або арт-директор; ви працюєте на компанію, яка надає послуги в рекламно-комунікаційному сегменті, або навіть, якщо ти фрілансер – команда може взяти участь у цьому конкурсі. На конкурсі за 24 години необхідно створити рекламний макет для друку в форматі постера, макету для ЗМІ або зовнішньої реклами.

DESIGN

Станом на 21 червня 2019 року тобі все ще буде 30 або меньше років, в тебе є друга людина в команді (теж віком до 30 років) і один з вас – дизайнер, арт-директор, спеціаліст сегменту візуальних комунікацій. Ти працюєш на компанію, або ти фрілансер – тобі сюди. За 24 години після брифінгу тобі треба розробити бренд-айдентику, що складається з логотипу/бренду, короткого опису того, чому запропоноване рішення відповідає задачам за брифом та короткий опис того, як таке рішення може використовуватись, адаптуватись і розвиватись.

FILM

Якщо 21 червня 2019 року тобі все ще буде 30 або менше років, в тебе є добре спрацьована команда з двох людей (друга людина – теж до 30-и) і ти продюсер, режисер, арт-директор, копірайтер або просто креатор/відеоблогер, який вміє круто знімати. Якщо ти працюєш в рекламній- або digital-агенції, або в продакшн-компанії, і навіть, якщо ти працюєш на себе – ти можеш взяти участь в цьому конкурсі. Після отримання задачі за брифом, за 48 годин необхідно створити відеотвір рекламного характеру, або той, що сприяє вирішенню поставленої задачі.

Історія успіху

Участь у Young Lions Competitions – найвизначніша подія в житті молодого креатора, яка відкриває більше кар’єрних можливостей та перспектив. Пол Джордан вклав останні кошти до участі в конкурсі, і відбив їх вже за місяць після перемоги. А згодом він виріс до представника журі. Пропонуємо надихнутися деякими з історій успіху переможців YLC.

3 категорії – безліч можливостей

Нові знайомства, корисний нетворкінг, авторитетний  фідбек міжнародного журі. І головне — майже необмежений доступ до всіх заходів фестивалю Cannes Lions.

Як потрапити на конкурс у Каннах?

1. Взяти участь в українському конкурсі

Представляти свою країну на міжнародній арені, прославитись і здобути безліч перспектив можуть лише найкращі! Український відбірковий конкурс виявляє ліпших представників.

2. Перемогти

Перемога в українському конкурсі принесе не лише визнання тут, в Україні. Команда-переможець, яку узгодять члени журі та представники Фестивалю,  отримає нагоду на відвідання Фестивалю і участь в міжнародному конкурсі Каннах!

3. Поїхати на фестиваль у Канни

На фестивалі Cannes Lions на учасників чекатимуть 144 безсонні години куражу, 24 з яких – участь в конкурсі, 3 хвилини – займуть фото на головній креативній сцені світу! В разі перемоги, звичайно.

Юридичний партнер конкурсу:

Попередню реєстрацію завершено.

Учасники, які зареєструвались на участь у конкурсі, отримають повідомлення з лінком на оплату участі команди на вказану при реєстрації поштову скриньку.