Nicolás López

CCO and Partner, Loca Santiago, Чилі

Фахівець у сфері реклами, випускник Universidad del Pacífico. Свою професійну кар’єру розпочав у JWT у 1999 році, працюючи з такими брендами, як Nestlé, Unilever, Heineken, Ford та іншими.

У 2003 році приєднався до Ogilvy & Mather, а через два роки став Creative General Director разом зі своїм партнером Sebastián Alvarado. Він відповідав за всі бренди агентства, міжнародні проєкти та тендери для таких великих клієнтів, як Coca-Cola, Fanta, Coors Light, Hellmann’s, Kraft та Dove.

У березні 2009 року очолив агентство Puerto на посаді Creative General Director.

У 2014 році разом із Sebastián Alvarado та Andrés Chateau заснував власне агентство Loca Santiago. Сьогодні Loca – стабільне та успішне агентство, яке працює з такими клієнтами, як Wom, Itaú, Escudo beer, Limón Soda, Vino Gato, Omo, Quix, BHP, Marco Polo, Té Club та багатьма іншими.

Протягом своєї кар’єри він отримав нагороди на найпрестижніших міжнародних рекламних фестивалях, зокрема 7 Lions, а також перший Гран-прі для Латинської Америки на фестивалі Cannes Lions. Загалом він здобув понад 100 нагород на таких фестивалях, як FIAP, ACHAP, Gunn Report, Clio, Ojo de Iberoamérica, Sol de San Sebastián, New York Festival, London International Advertising Award та Wave Festival. Також неодноразово відзначався на премії EFFIE.

Був членом правління Креативного кола Чилі, а також суддею на таких конкурсах, як ACHAP, FIAP, Ojo de Iberoamérica, Cannes Lions Young Creative, Hispanic Creative Circle of the United States, Desachate Uruguay. У 2010 році виконував обов’язки оцінювача контенту для Національної ради з питань телебачення.

Член правління Фонду підтримки онкохворих дітей Casa Familia Oncological Children’s Foundation.

Викладач курсу креативності в Los Andes University, Сантьяго, Чилі.

Навички

Опубліковано

28 Лютого, 2025