Співзасновник і креативний директор ANGRY, Україна
Він навчався на спеціальності “Видавнича справа та редагування” у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка, а також пройшов семінар Роберта Маккі з голлівудського сценарного мистецтва та курс Comedy Intensive від Стіва Каплана.
Сергій працює в сфері реклами та комунікацій понад 16 років і співпрацював з міжнародними та локальними брендами, зокрема Mars, PepsiCo, Visa, Vodafone, AB InBev, Toyota, Credit Agricole, Concrete by Kovalska, Kite та Silpo.
Також він співпрацював з Офісом Президента України, Патрульною поліцією України, UN Women, UN Migration, UNFPA, Всесвітньою організацією охорони здоров’я, Посольством Швеції в Україні та іншими організаціями.
Його проєкти для цих партнерів отримали понад 120 нагород на Cannes Lions, D&AD, One Show, Eurobest, ADC Europe, ADC Annual, London International Awards, Epica, Golden Drum, KIAF, ADC UA та інших конкурсах.
Зокрема, він першим в Україні здобув срібло на конкурсі Eurobest Young Creatives Competition.
Його статті публікувалися в журналі ADWEEK. Також він працював над друкованою версією українського видання ADWEEK, для якої написав матеріал “The Origin Story of Ukraine’s Creative Industry: How the nation’s advertising and communications scene has been evolving over the past decade”.
Сергій читав лекції у Skvot Onffline School, школі маркетингових і комунікаційних стратегій Baggage, школі креативного та професійного письма Litosvita та школі комунікацій Bazilik.
Він створив та протягом чотирьох років курував курс “Історія реклами”, а також уже понад три роки веде курс Creative Direction у Projector Creative & Tech Institute.
З 2021 року його роботи є частиною постійної експозиції нью-йоркського музею Poster House. А у 2018 році його роботи були представлені на виставці ACT Responsible Great Ads for Good під час фестивалю Cannes Lions.
Сергій є членом українського клубу ADC*UA.