fbpx

Ліннеа Гардефьйорд

Ліннеа Гардефьйорд

Арт-директор King.

Працює зі стратегічними концепціями комунікації та розробкою ідей протягом 4 років в різноманітних категоріях: digital, print та film. Двічі виступала членом журі шведського Guldägget та Resumé Månadens Kampanj.

Професійні досягнення:

  • 2018 номінована Epica Awards, Online & Viral Films och Retail Services med “Are you really home when you are home?” для Clas Ohlson
  • 2018 диплом in Guldägget Print, за “Abused fashion” для Childhood
  • 2017 бронза EPICA awards, Print, med “Abused drawing” для Childhood
  • 2017 шорт-лист Cannes Lion, Direct och Promo and activation, за “Read to unlock”
  • 2017 бронза LIA awards, за “Read to unlock”
  • 2017 срібло, ett brons och ett People’s Lovie Winner i Lovie Awards, med за “Read to unlock”
  • 2017 срібло Guldägget Innovation за “Read to unlock”
  • 2017 диплом Guldägget PR, Mobile och Digital за “Read to unlock”
  • 2017 Handpicked за theCreative Review’s The Annual 2017, selected work
  • 2017 номінована Young Lions
  • 2017 Merit Award i One Show Applications och Mobile Advertising, за “Read to unlock”
  • 2017 номінована  в 3 категоріях One Show (Use of Technology, Applications, Mobile Advertising) за “Read to unlock”
  • 2016 золото Epica Awards, Mobile sites & apps за “Read to unlock”
  • 2016 бронза Eurobest, Mobile за “Read to unlock”
  • 2016 Nomination i Nordic Creative Talent Award
  • 2013 шорт-лист Future Lions