Freelance Creative Director, Нідерланди
Вирішує проблеми та розробляє концепти. А ще – копірайтер, що став креативним директором. Протягом 20 років працював із різноманітними компаніями й дійшов висновку, що комунікація має бути релевантною культурному контексту. Навіть, якщо бренд, з яким ви працюєте, не є таким. Це переконання допомогло мені створювати рекламу без прив’язки до місця роботи, зате щоразу із думкою про людей. Тож я один серед представників журі Dutch Culture Marketing Awards в категорії “кампанії”.
У 2013 році ми перетворили незабутню класичну «Streetfighter» в епічну битву в соціальних мережах під назвою «Tweetfighter». Ця перша мобільна гра в браузері (кампанія голландського провайдера Telcom) задовольнила соціальну присутність та взаємодію нашої аудиторії. Згодом це дійсно “зайшло” голландським міленіалам та журі міжнародної премії.
Фестивальні нагороди:
- Webby Honoree, Peoples Lovie, Bronze Lovie, FWA Site of the Day, FWA Site of the Month