Digital Strategy Head, Skykillers
Після випуску із ICU Київ із BBA в маркетингу, провела 15 років у digital маркетингу. Запустила більше 150 кампаній для брендів Carlsberg, UNICEF, Johnson & Johnson, EBRR, Imperial Tobacco, Danone, Bosch, Pfizer та інших. Проєкти, під її стратегічним очільництвом здобули 7 нагород Effie. Навчає цифровому маркетингу на освітніх програмах різного рівня: від численних вебінарів та лекцій – до особисто створених та проведених онлайн-курсів, денних програм GMBA та CIM. Євангеліст цифрового способу життя кочівників – відвідала понад 50 країн, працюючи віддалено, зараз проживає між домашніми базами Києва, України та Балі, Індонезія.
Професійні досягнення:
- 15 років досвіду в digital маркетингу
- 7 Effie отримані за кампанії, під стратегічним очільництвом Дарії
- 1000+ студентів пройшли online та offline курси із digital strategy протягом 2010-2020
- 100% студентів пройшли модуль Digital Strategy та отримали дипломи CIM 6 Рівня (програми 2018 року)