Найпрестижніший фестиваль креативності у світі
Cannes Lions – наймасштабніша подія у світі креативу. Щороку близько 15.000 делегатів з майже 100 країн світу відвідують виставки, майстер-класи та семінари, що проводяться лідерами думок та знаменитостями зі всього світу. А за найпрестижнішу нагороду – залізного лева – змагаються понад 30.000 робіт, які оцінює міжнародне журі (а це понад 400 людей!). Young Lions Competitions – змагання у рамках Cannes Lions, тільки для креативників до 30-ти років.
Національний відбірковий конкурс Young Lions Competitions 2025
Щороку офіційні представництва Cannes Lions проводять відбіркові конкурси у своїй країні, щоб обрати найкращі команди учасників до 30 років, що візьмуть участь у міжнародному змаганні у Франції. Український конкурс проводиться за правилами, ідентичними конкурсу Міжнародного фестивалю креативності в Каннах.
Організатори






Журі українського конкурсу
Продовжується набір журі відбіркового конкурсу YLC 2025
Команди переможців в кожній окремій категорії буде визначено за кількістю балів, отриманих від журі конкурсу. До його складу входять міжнародні експерти з досвідом журіння або перемог у Каннах.
Категорії конкурсу
У 2025 році національний відбірковий конкурс пройде в 5-х категоріях:
Print, Film, Design, PR та Marketers.
Під час попередньої реєстрації кожна команда зможе обрати одну категорію для участі в конкурсі. Якщо обрана категорія не набере достатньої кількості учасників на змаганні, учасникам буде запропоновано обрати іншу альтернативну категорію для участі
До участі приймаються працівники рекламних та PR-агенцій, digital-агенцій, дизайн-бюро, продакшн-студій та фрілансери. Всім учасникам команди (а це 2 людини) має бути менше 30 років до кінця конкурсу – 20 червня 2025-го року. Для участі в конкурсній категорії Young Marketers допускаються лише співробітники маркетингових відділів клієнтів (в даній категорії не можуть брати участі маркетологи зі сторони агенцій).
Задача – протягом 24 годин створити рекламний макет для друку в форматі постера, макету для ЗМІ або зовнішньої реклами. Команда має складатися з копірайтера та дизайнера/арт-директора, що працюють в рекламно-комунікаційному сегменті.
Хто може бути у команді: арт-директори, дизайнери, копірайтери.
DESIGN
Задача – розробити бренд-айдентику, що складається з логотипу/бренду, короткого опису як запропоноване рішення відповідає задачам у брифі, та як таке рішення може використовуватись, адаптуватись й розвиватись. Усе це за 24 години.
Хто може бути у команді: дизайнери, арт-директори, графічні дизайнери, бренд-дизайнери. Підходить для спеціалістів, що працюють у рекламних агенціях, дизайн-студіях або на клієнтській стороні.
FILM
Задача – протягом 48 годин створити 60-секундний рекламний ролик, що відповідає брифу.
Хто може бути у команді: режисери, оператори, відеопродакшн-фахівці, креативні копірайтери, сценаристи. Учасники повинні мати досвід створення відеоконтенту в агенціях, продакшн-компаніях або як незалежні спеціалісти.
PR
Задача учасників категорії – протягом 24 годин створити ефективну PR-кампанію, що викликатиме емоції, у відповідь на комунікаційний виклик, описаний у брифі.
Хто може бути у команді: PR-менеджери, комунікаційники, кризові менеджери, спеціалісти зі зв’язків із громадськістю.
Враження переможців
Участь в Young Lions Competitions – найвизначніша подія у житті молодих креаторів, що відкриває маленький всесвіт кар’єрних можливостей та перспектив. А головне – доводить: українські креативники мають, що показати світу. Всі 3 українські команди, яких відібрало журі у 2019 році, – здобули медалі Young Lions Competitions. Читайте враження переможців категорій PRINT, DESIGN та FILM.

5 категорій - безліч можливостей
Нові знайомства, нетворікнг, фідбек міжнародного журі. І головне – необмежений доступ до всіх заходів фестивалю Cannes Lions.
Як потрапити на конкурс у Каннах?
1. ВЗЯТИ УЧАСТЬ В УКРАЇНСЬКОМУ КОНКУРСІ
Представляти свою країну на міжнародній арені, прославитись і здобути безліч перспектив можуть лише найкращі! Український відбірковий конкурс виявляє ліпших представників та представниць. Вартість участі — еквівалент €100 з команди, що сплачується в українській гривні. Ці кошти підуть на оплату участі у конкурсі та поїздки у Канни для команд-переможців.
2. ПЕРЕМОГТИ
Перемога в українському конкурсі принесе не лише визнання тут, в Україні. Команди-переможці матимуть змогу поїхати у Канни, аби позмагатися з представниками інших країн.
3. ПОЇХАТИ НА ФЕСТИВАЛЬ В КАННИ
На фестивалі Young Cannes Lions на учасників чекатиме найкраще, що може запропонувати світова рекламна індустрія: від лекцій до тусовок. А 24 години займе безпосередня участь у конкурсі. Ще 3 хвилини піде на те, щоб зробити фото на головній креативній сцені світу. В разі перемоги, звісно.