До 16 червня триває реєстрація на конкурс Young Lions Marketers Competition Ukraine (YMC). Збільшується кількість команд, які за 24 години розроблятимуть стратегії для партнерів конкурсу UCBI II (Проект «Зміцнення громадської довіри» Агентства США з міжнародного розвитку USAID) та Всеукраїнського молодіжного центру. Тим часом вже сформовано експертне журі, яке обере команду, яка представлятиме Україну на міжнародному етапі конкурсу під час під час Cannes Lions 2021.
Костянтин Кузнєцов, офіційний представник фестивалю Canne Lions в Україні, голова правління CIAU коментує: «Роботи учасників першого в Україні конкурсу Young Lions Marketers Competition оцінюватимуть виключно представники українського сегменту маркетингових комунікацій. Ми як організатори неодноразово наголошували, що для YMC розроблені командами рішення важливіші за сам факт конкурентності, притаманної конкурсам. Відповідно, для того, щоб оцінити релевантність розроблених стратегій до завдань брифу, ми запросили професіоналів, які чудово орієнтуються в локальному ринку та відчувають ментальність українців. Впевнені, що досвід журі із втіленням маркетингових та комунікаційних стратегій допоможе відчути потенціал команд та обрати найвдаліше рішення.
Ми пишаємося тим, що до YMC долучилися відомі професіонали, і впевнені, що командам буде корисно почути їхній відгук на запропоновані стратегії».
Отже, презентуємо склад журі, різноманітний професійний досвід яких допоможе сформувати шортлист команд, а згодом і вибрати команду-переможця конкурсу.
Із біографіями та досягненнями кожного представника журі можна ознайомитися на сайті YMC.
Нагадаємо, що конкурс проходитиме у 2 етапи:
- під час першого етапу команди за 24 години втілюють завдання за брифом. Командам необхідно надати презентацію своєї стратегії в форматі PDF на 10 слайдів, а також короткий письмовий опис. Журі оцінює стратегії та формує шортлист команд, що переходять до другого етапу.
- на другому етапі команди із шортлиста презентують свої стратегії під час онлайн-пітчингу. Журі обере одну команду-переможця.
Важливо: відповідно до правил конкурсу, і презентації, і пітчинг відбувається англійською мовою.
Журі оцінюють стратегії учасників за наступними критеріями:
- креативність/інноваційність — 50% голосу
- стратегія (включно інсайт) — 20% голосу
- відповідність брифу — 20% голосу
- якість виконання — 10% голосу
Всі деталі, реєстрація та офіційні правила конкурсу доступні на сайті YMC.
Інформаційна довідка:
Young Lions Marketers Competition Ukraine – конкурс, у якому бренди можуть долучитися до розробки суспільно вагомих ініціатив національного масштабу. Партнерами конкурсу виступають Всеукраїнський молодіжний центр та UCBI ІІ – Проект «Зміцнення громадської довіри» Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
Інфопартнери конкурсу: CreativityUA, CASES Media, MMR, Sostav.ua, #ШоТам, Асоціація Корпоративних Медіа України.