20-21 червня відбулися конкурси молодих креаторів Young Lions Competitions Ukraine 2020 в категоріях Design, Print та Film. Окрім цього, вперше в Україні пройшов конкурс молодих маркетологів Young Lions Marketers Competition Ukraine.
Цьогоріч учасники YLC працювали над брифом від ЮНІСЕФ, конкурсанти YMC розробляли стратегії для UCBI ІІ – проєкту «Зміцнення громадської довіри» Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та Всеукраїнського молодіжного центру.
Основне навантаження для учасників позаду. Роботи зашифровано та передано до оцінювання журі. Наразі ми готові підвести проміжний підсумок та сповістити щодо кількості команд, які завершили реєстрацію та подали конкурсні роботи:
- Marketers – 12
- Design – 14
- Film – 21
- Print – 23
Нагадаємо, цьогоріч призовий фонд накопичується у кожній із категорій. Тож учасники самостійно зібрали частину коштів для участі команди-переможця у міжнародному етапі під час Cannes Lions 2021.
Окрім цього, учасники, які посядуть 2 та 3 місця в категоріях Design, Print та Film, отримають можливість обрати та безкоштовно пройти один із курсів школи SKVOT, інфопартнера конкурсу YLC 2020.
Зазначимо, що у конкурсі Young Lions Marketers Competition за підтримки партнера цілком покрито призовий фонд. Тож команда-переможець відвідає 68-й міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions з повним покриттям витрат на акредитацію, переліт та проживання, а також зможе представляти Україну на міжнародній арені.
Анонс переможців заплановано на початок липня. А для того, щоб час спливав швидше, нагадуємо, що впродовж 22-26 червня триває онлайн-захід LIONS Live.
Окрім насиченої програми, цього тижня відкрито безкоштовний доступ до The Work – архіву робіт учасників Cannes Lions. Радимо взяти максимум користі від контенту, що підготували для нас організатори фестивалю.
Цього року в конкурсах Young Lions Competitions Ukraine взяла рекордна кількість учасників. Ми розуміємо, що це спільна заслуга всіх партнерів, що підтримали конкурс. Хочемо ще раз подякувати:
Організаціям, що надали бриф YMC: UCBI ІІ – Проєкт «Зміцнення громадської довіри» Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), Всеукраїнський молодіжний центр.
Організації, що надала брифи YLC: ЮНІСЕФ Україна
Ексклюзивному контент-провайдеру YLC: Depositphotos
Iнфопартнерам: Projector, SKVOT, Cases.media, Sostav.ua, Say-Hi, MMR.ua, Media Resources Management, Creativity.ua, #ШоТам, Асоціація Корпоративних Медіа України.