fbpx

Підготовка до локального Young Lions Competitions у розпалі. Реєстрація до участі в конкурсі триватиме до 16 червня 2020 року включно. І наразі оргкомітет готовий поділитися проміжним результатом підготовки і презентувати частину цьогорічного журі. Цього року конкурс YLC Ukraine 2020/2021 оцінюватимуть виключно фахівці, що отримали нагороди найпрестижніших фестивалів креативності. Процес оцінювання до категорій Print, Film, Design відбудеться 22-26 червня 2020 року.

“Оргкомітет YLC Ukraine надзвичайно відповідально ставиться до підбору журі конкурсу. Минулого року ми переконалися, наскільки важливим є фактор відповідності складу журі локального етапу до складу міжнародного конкурсу. Їх оцінка допомагає відібрати лише перспективні команди, максимально неупереджено та відповідно до актуальних тенденцій в креативних комунікаціях у світі. Цього року ми пішли ще далі – і додали членів журі, яких хотіли побачити й самі учасники. Для нас важливо, щоб кожна команда отримала якісний фідбек від своїх кумирів, чиї креативні роботи було відзначено численними нагородами на престижних міжнародних фестивалях креативності”, – ділиться Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні, Голова правління Асоціації Креативних Індустрій України (CIAU).

Цього року представники журі із найрізноманітніших куточків планети. Їхні біографії і портфоліо настільки яскраві, що анонсувати журі цьогоріч будемо частинами. Представляємо перших міжнародних метрів, справжніх неординарних особистостей, які оцінюватимуть роботи українських молодих креаторів:

  • Eduardo Marques (CCO Publicis Spain, Іспанія) за його плечима кампанії “Moldy Whopper” для Burger King, ”IKEA Real Life Series”, “Boost Your Voice,” “Unfairy Tales” для UNICEF, “Birdhouses” для Airbnb, “Recipe Receipt” для Hellmann, та BK “Whopper Face” для Burger King. Його роботи здобули 40 Каннських Левів (включно із 3-ма Grand Prix та Titanium Lion). Визнаний Креативним Директором #1 у 2012 та #5 у 2017 роках у рейтингу Cannes Global Creativity Report. 
  • Laura Esteves (Executive Creative Director DPZ&T Publicis Group, Бразилія) – наймолодша жінка-учасниця, що представила Бразилію на Young Lions Competitions в Каннах. Як одна із нечисленних виконавчих креативних директорок Бразилії, Лаура має виняткову можливість працювати із найбільшими гравцями ринку країни. Здобула 15 нагород Cannes Lions (серед яких і Glass Lion), One Show Pencil та численні відзнаки локальних фестивалів. Окрім цього, вона входила до складу журі фестивалів Cannes Lions, D&AD, а зараз навчається у Гарвардській бізнес школі на програмі для жінок-керівників. 
  • Chacho Puebla (фрілансер, Іспанія) – аргентинець, що жив та працював у Чилі, Португалії, Іспанії. Любить розбудовувати команди та агенції. Завдяки Чачо всі агенції, з якими він працював, входили до 5-ки найтоповіших в країні: Tropa Grey (Чилі), Leo Burnett (Чилі), Leo Burnett (Португалія), Leo Burnett Iberia (Іспанія), Lola (Іспанія). Здобув понад 400 нагород, включно із 10 Гран Прі різних фестивалів та 84 Каннських Леви. Чачо любить як створювати, так і ділитися своєю думкою, тож часто виступає спікером (в т.ч. на Cannes Lions, LA Insights та TEDx). Покинув агенцію, щоб зосередиться на проектах сталого розвитку та консалтингу.
  • Jorge Munoz (VP Creative Director в Energy BBDO Chicago, США) – Креативний Директор та Арт Директор із Чилі із більше як 15-річним досвідом в рекламі. Із 2016 року будує свою кар’єру на ринку США, спочатку в Нью-Йорку, а зараз – в Чикаго. Має понад 50 нагород престижних фестивалів креативності, серед яких: CANNES LIONS, CLIO, D&AD, ONE SHOW та інші. 
  • Fabián Bonelli (CCO Libre Agency, Панама) розпочав кар’єру в локальних агенціях Аргентини на початку 90-х, і впродовж більш як 25 років посідав посаду Creative VP у мережевих агенціях в Венесуелі, Панамі, Еквадорі. Впродовж своєї кар’єри працював із брендами Pepsi, Philip Morris, Coca-Cola, Nestlé, Procter & Gamble, Fiat, Chrysler, Renault, Kelloggs, Bridgestone, United Airlines, McDonald’s, Movistar, Carrefour, Heinz, Visa, Diageo, Heineken, Bimbo та ін. Має чисельні фестивальні нагороди Cannes Lions, Clio, D&AD.
  • Vato Kavtaradze (Creative Chairman Windfor’s Kyiv, Грузія-Україна) під керівництвом Вато WINDFOR’S стала однією із найкращих агенцій регіону та неодноразово була відзначена нагородами міжнародних фестивалів креативності Golden Drum, EuroBest, AdBlackSea, ADCE Awards, Epica Awards та Cannes Lions. Його досвід роботи налічує успішні колаборації фактично зі всіма найбільшими клієнтами грузинського ринку. Нещодавно він був нагороджений премією Ніка Гужежвані за вклад у розвиток грузинської комунікаційної індустрії.
  • Charlotte Bufler (CCO та засновниця The Wunderwaffe, Німеччина) наймолодша жінка-представниця в Клубі Арт Директорів Німеччини. Мала захоплюючий шлях професійного зростання. Після того, як досліджувала креативність всього світу, відкрила свою власну агенцію The Wunderwaffe у Мюнхені.  Серед клієнтів агенції: Jaguar, Bergader, Volvo, FreudenHaus Munich, Wiesn-Wirte Munich, logoloop.com, DrSlym, JIN restaurant, Ana Alcazar, DieZeitungen.
  • Samuel Åkesson (незалежний креативний директор, Швеція) – розпочав свою кар’єру в Лондоні, 7 років працював у різних агенціях. За 4 роки у Fallon працював над креативними кампаніями для Sony, Orange, Cadbury та BBC. Роботи Самуеля було включено до списку для Creative Futures від Creative Review. А також він номінований Young Gun від Клубу арт-директорів Нью Йорку. Самуель 8-й у списку найбільш нагороджених Арт Директорів світу! Має більше 100 міжнародних відзнак, включаючи 9 Cannes Lions, Гран Прі Eurobest, 4 олівці D&AD pencils та Золото в Clios.
  • Maxime Sauté (CCO та партнер Rethink, Канада) бельгієць, що працює в Канаді. Його креативні роботи відзначені нагородами The One Show, The Clios, Канадським клубом Реклами & Дизайну, Communications Arts та Cannes Lions. Максим – посів 3 місце в рейтингу Арт Директорів Канади за версією Creative Report Card 2019 від журналу Strategy.

Ознайомитися із повними біографіями представників журі можна на сайті конкурсу https://creativity.in.ua/konkursy-molodyh-kreatorov/ Повний склад журі буде презентовано наприкінці травня.

Нагадаємо, всі представники журі оцінюватимуть роботу за 4-ма критеріями:

  • Креативність/інноваційність – 50% голосу
  • Стратегія (включно інсайт) – 20% голосу
  • Відповідність брифу – 20% голосу
  • Якість виконання – 10% голосу

До 16 червня 2020 року ще є можливість зареєструватися на конкурс через сайт.