fbpx

7 вересня о 12:00 в НСК «Олімпійський» під час ІІІ Форуму Креативних Індустрій відбудеться церемонія вручення Каннського Лева агенціям «banda» і «Republique» за перемогу у категорії «дизайн» – розробку візуального стилю «Євробачення-2017».

Нагадаємо, що Каннський Лев – найпрестижніша нагорода в світі у сегменті креативних індустрій. Щороку десятки тисяч робіт розглядаються міжнародним журі, щоби визначити найефективніші та найяскравіші приклади нестандартного мислення і креативних підходів у маркетингу, бізнесі та соціально-важливих питань глобального масштабу.

Найпрестижніший трофей міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions  Україна здобувала двічі. У 2017 році –  перемога за соціальний проект «Свідок» Українського кризового медіацентру, а вже цього року – за розробку візуального стилю «Євробачення».

У гостей Форуму буде унікальна нагода спостерігати за панельною  дискусією на тему «Як отримати перемогу на Cannes Lions?»

Модератором виступить Ірина Кузнєцова – офіційний представник Cannes Lions в Україні, директор групи DIALLA Communications.

Серед учасників:

Геннадій Курочка – керівний партнер та засновник CFC Consulting з 2003 року. співзасновник Українського Кризового Медіа Центру, який  у 2017 році отримав “Бронзового Лева” в  номінації Entertainment For Music за ролик «Ukraine Witness».

Павло Вржещ – співвласник і креативний директор агентства Banda, та  Денис Герасько – cпівзасновник та керуючий дизайн студією Republique, спільна робота яких за брендинг Євробачення-2017 отримала «Бронзового Лева» в номінації Design Lions.

Вручення Каннського Лева в Києві – неповторна подія. Тож не втрачайте нагоди розділити святкову атмосферу вручення головної креативної нагороди та робіть неповторні фото із Левом!

Для представників ЗМІ попередня акредитація обов’язкова!

7 вересня о 12:00 в НСК «Олімпійський» під час ІІІ Форуму Креативних Індустрій відбудеться церемонія вручення Каннського Лева агенціям «banda» і «Republique» за перемогу у категорії «дизайн» – розробку візуального стилю «Євробачення-2017».

Нагадаємо, що Каннський Лев – найпрестижніша нагорода в світі у сегменті креативних індустрій. Щороку десятки тисяч робіт розглядаються міжнародним журі, щоби визначити найефективніші та найяскравіші приклади нестандартного мислення і креативних підходів у маркетингу, бізнесі та соціально-важливих питань глобального масштабу.

Найпрестижніший трофей міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions  Україна здобувала двічі. У 2017 році –  перемога за соціальний проект «Свідок» Українського кризового медіацентру, а вже цього року – за розробку візуального стилю «Євробачення».

У гостей Форуму буде унікальна нагода спостерігати за панельною  дискусією на тему «Як отримати перемогу на Cannes Lions?»

Модератором виступить Ірина Кузнєцова – офіційний представник Cannes Lions в Україні, директор групи DIALLA Communications.

Серед учасників:

Геннадій Курочка – керівний партнер та засновник CFC Consulting з 2003 року. співзасновник Українського Кризового Медіа Центру, який  у 2017 році отримав “Бронзового Лева” в  номінації Entertainment For Music за ролик «Ukraine Witness».

Павло Вржещ – співвласник і креативний директор агентства Banda, та  Денис Герасько – cпівзасновник та керуючий дизайн студією Republique, спільна робота яких за брендинг Євробачення-2017 отримала «Бронзового Лева» в номінації Design Lions.

Вручення Каннського Лева в Києві – неповторна подія. Тож не втрачайте нагоди розділити святкову атмосферу вручення головної креативної нагороди та робіть неповторні фото із Левом!

Для представників ЗМІ попередня акредитація обов’язкова!