fbpx

13 червня 2019 року відбувся фінал найпрозорішого креативного тендеру «Битва  креаторів», у ході якого в результаті голосувань членів журі та аудиторії було визначено найвлучнішу креативну стратегію для національної промо-кампанії, що сприятиме промоції української культури та її розвитку.

«Битву креаторів» організовують Український культурний фонд у партнерстві з Представництвом Cannes Lions в Україні за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

10 команд-фіналістів презентували свої ідеї перед розширеною панеллю журі (Експертне, Почесне, Медіа та ЗМІ) та аудиторією. Вага оцінки кожної з панелей дорівнювала  коефіцієнту 25% від загального результату в підрахунку абсолютних балів учасників. Ще 25% значимості голосу надано аудиторії, яка долучилася до голосування у день заходу.

За підсумками голосування визначено переможці  тендеру – команда Ілля Ануфрієнко, Катерина Ануфрієнко із креативною концепцією «Культура зближує»! Ознайомитися із презентацією переможців можна за посиланням.

Формат «Битви креаторів» розроблено таким чином, щоб забезпечити по-справжньому прозорий процес проведення тендерів та, водночас, залучити експертів і всіх зацікавлених представників творчих та інтелектуальних індустрій до створення якісного продукту.

Оргнанізатори покладалися на власний досвід та успішні кейси колег з індустрії, для того, щоб створити досконалий формат креативного тендеру. Адже вважають, що коли йдеться про кампанію національного масштабу, залученість фахової спільноти та громадськості важливі на всіх етапах реалізації проекту.

            «Цього року “Битва креаторів” відбулася у вдосконаленому форматі. Нам спільно із колегами із Українського культурного фонду вдалося втілити в життя найпрозоріший механізм тендерного відбору і сподіваємося, що він набуде популярності в Україні, і не лише у креативній сфері, адже прозорий вибір – це фундамент розвитку суспільства.   Хочеться подякувати колегам із УКФ, які чітко прописали та змалювали питання брифу, USAID за підтримку “Битви креаторів” та всім нашим партнерам, завдяки яким відбувся конкурс»,Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні.

«Дуже приємно визнавати, що громадськість зайняла активну позицію і долучилася до голосування, завдяки чому ми маємо насправді відкритий тендер. Ми з нетерпінням чекали на списки фіналістів та спостерігали за рейтингами ідей, сьогодні ми нарешті вітаємо переможців! Наша співпраця з креативною спільнотою це лише перший крок у промоції української культури, що сприяє закріпленню цінностей, які визначають українців як прогресивну націю, яка не бачить себе без мистецтва», – Юлія Федів, виконавча директорка Українського культурного фонду.

 

Додаткова інформація:

Формат «Битви креаторів» передбачає два етапи проведення конкурсу. Перший етап: із 3 по 10 червня тривало онлайн-голосування, в результаті якого з 22 конкурсних робіт до фіналу пройшли 10 конкурсних робіт. Другий етап: фінал конкурсу, під час якого 10 команд презентували свої креативні стратегії, а  розширена панель професійного журі разом із аудиторією обирали переможця.

Почесне журі

  • Бенджамін Лонг – постійний представник USAID/OTI в Україні
  • Юлія Федів – виконавча директорка, Український культурний фонд
  • Віталій Писаренко – генеральний директор мережі кінотеатрів MULTIPLEX
  • Олена Шрамко – PR директор, «Медіа Група Україна»
  • Олена Мартинова – CMO StarlightMedia
  • Ольга Захарова – керівниця департаменту комунікацій ДТЕК
  • Ольга Сафіна – VP of Global PR&Marketing, Innovecs

Експертне журі 

  • Дмитро Барсуков – CEO & CCO, VMLY&R Ukraine
  • Андрій Міщенко – Creative Group Head в ISD Group
  • Діма Кішка – Creative Group Head, BBDO Ukraine
  • Олександра Дорогунцова – Creative Director ,BANDA
  • Олександр Тодорчук – Creative Director, Gres Todorchuk PR
  • Олексій Новіков – креативний директор, фонд “Повернись Живим”
  • Василь Танасійчук – Executive Creative Director, Serviceplan Ukraine

Панель “ЗМІ”

  • Ольга Євтушенко – керівник відділу продажів «Медіа Група Україна»
  • Марина Корчака – головний редактор MMR
  • Галина Петренко – директор “Детектор медіa”
  • Ганна Мамонова – головний редактор інтернет-журналу “Йод.media”
  • Вікторія Сидоренко – PR директорка “Суспільне”
  • Тетяна Пушнова – CRO StarlightMedia
  • Тетяна Хомяк  – менеджер рекламного відділу Kiss FM

В подальшому реалізація запуску креативної стратегії буде відбуватися з проведенням позаконкурсного тендеру на виробництво матеріалів промо-кампанії. Партнери заходу сприятимуть реалізації кампанії на своїх медіа-площинах та інформаційних ресурсах.

Дякуємо партнерам «Битви креаторів» за підтримку: Coca Cola, Multiplex, Media Resources Management, MMR.ua, Сегодня Lifestyle, Детектор Медіа, UA:Суспільне мовлення, Kiss FM, Cases Media, ADV.Expert, Prime Group, Design Talk Club, Institute of Law Technology and innovation, Advertalist, Reklamaster.com.

Фото із заходу з’являтимуться на facebook-сторінці Creativity Days  Ukraine https://www.facebook.com/creativitydaysukraine/

Для зв’язку із оргкомітетом конкурсу пишіть на [email protected]

Контактна особа для ЗМІ – Карина Борзаківська [email protected] 098 927 20 91