4 грудня в оновленому кінотеатрі Мультиплекс в ТРЦ “Комод” відбувся допрем’єрний показ Шедеврів Cannes Lions 2018. Обрана локація підібрана не випадково – вона підкреслює вагомість креативних підходів у сучасному бізнес-середовищі.
Шедеври Cannes Lions – це унікальна підбірка найяскравіших креативних рішень від найкращих креативних творців світу. Вражаючі ідеї та майстерне виконання, кінематографічні експерименти – це те, що відрізняє ці роботи від пересічних роликів, і радше прирівнює їх до витворів мистецтва.Ми захоплюємося та надихаємося цими шедеврами, ділимося своїми враження від побаченого з друзями та колегами.
Чи можна створювати контент такого рівня в Україні? Це питання піднялось у рамках панельної дискусії, яка відкривала показ.
Офіційний представник Cannes Lions в Україні, Костянтин Кузнєцов, висловив свої гіпотези стосовно розвитку креативних індустрій в Україні:
“Креативність не може розвиватися у вакуумі. Для того, щоб створювати по-справжньому шедевральні роботи, потрібно вчитися у кращих, і черпати натхнення зі зразків світового мистецтва: образотворчого, театрального, музичного. Світ змінюється, сьогодні аудиторія вже не просто споживає рекламу, а починає перебирати нею. І ми заохочуємо українського глядача бути вибагливим до якості контенту. Ми впевнені, що справжні шедеври виникають на стику креативних індустрій. Саме цей месидж Представництво передає серією заходів у рамках Днів креативності в Україні. Підсумки ж підіб’ємо під час ІV Форуму креативних індустрій, що відбудеться у вересні 2019 року”.
Наразі серед тригодинної підбірки найкращих зразків світового креативу, українські роботи фактично не зустрічаються. Хоча деякі – знімалися в Україні і були створені за допомоги українських продакшн-компаній. Гордістю українського креативного середовища є два здобутих Каннських Лева: за проект Witness Українського кризового медіацентру (2017) та брендинг Євробачення 2017, розроблений агенціями Banda та Republique (2018). Тож тенденція розвитку спостерігається і набирає обертів.
Віталій Писаренко, Генеральний директор мережі кінотеатрів Multiplex поділився своїми думками стосовно різноманітності контенту для українського глядача.
“Cannes Lions вже другий рік поспіль проходить в мережі кінотеатрів Multiplex. Для нас дуже важливо надавати нашим глядачам альтернативний контент, розширюючи горизонти кінотеатру і надихаючи нашу публіку. У звичному режимі фестиваль тривати від 5 до 7 днів, для українських глядачів буде ексклюзивна можливість побачити все в один день. Вже 8,9,11,12 грудня в Києві, Львові, Харкові, Дніпрі, Кривому Розі, Луцьку пройдуть тригодинні покази міжнародного фестивалю креативності. Будемо раді бачити всіх в Multiplex на святі креативу”.
«Технічно ми такий контент вже давно створюємо, правда поки для інших. Дві бронзи в Каннах показали, що і креативно ми можемо створювати роботи європейського рівня. Чому не створюємо? Багато хто вважає що справа в бюджетах, але ті ж Канни показують, що Лева можна отримати за роботу з бюджетом 500 доларів. Я думаю, що справа в тому, що наш глядач, наш споживач знаходиться на початковому ступені зростання творчого смаку. Це не його вина, такі сумні історичні реалії. Тому нам потрібно перш за все просвіщати глядача. І головна цінність Шедеврів Cannes Lions саме в цьому: глядач бачить, якого рівня може бути реклама і починає вимагати від нас, креаторів, такого ж рівня».
Колишній рекламіст, а нині народний депутат Євген Рибчинський нагадав, що в Україні прийнята програма підтримки національного кіно.
За цієї підтримки знято вже чимало фільмів, але переважна їх більшість виявилися збитковими в прокаті. Чому? Тому що глядач виявляється не готовим до сприйняття серйозного глибокого українського кіно. Поки йому ближче «простонародна» сміхова подача, що блискуче довели фільми Дзідзьо – єдині, які себе окупили. «Скажене весілля», за всіма прогнозами, чекає така ж доля. Тут допоможе тільки довга, кропітка, терпляча просвітницька робота. Шедеври Cannes Lions – вагома частина саме такої роботи.
Отже, спільними зусиллями креаторів, які завжди прагнуть до саморозвитку і аудиторії, яка формує попит на якісні роботи, ми розвиваємо нашу креативну среду.Прісоедіняйтесь до позитивних змін – надихайтеся шедеврами Cannes Lions в своєму місті.
Отже, спільними зусиллями креаторів, що завжди прагнуть саморозвитку та аудиторії, яка формує попит на якісні роботи, ми розвиваємо наше креативне середовище.
Долучайтеся до позитивних змін – надихайтеся шедеврами Cannes Lions у своєму місті.
Квитки на сайті multiplex.ua та у касах кінотеатрів.
8 грудня, 19:00 – прем’єра, Lavina Mall
9 грудня, 19:00 – Київ (ТРЦ “SkyMall”, ТРЦ “Проспект”)
11 грудня, 19:00 – Львів
11 грудня, 19:00 – Харків
12 грудня, 19:00 – Кривий Ріг,
12 грудня, 19:00 – Дніпро,
12 грудня, 19:00 – Луцьк