Засновник, креативний директор ISD Group, Україна
З 2003 року створює проривні комунікаційні проєкти та цифрові платформи на перехресті культури, технологій та реклами, які змінюють свідомість користувачів і користувачок.
Під керівництвом Віктора ISD Group було визнано найбільш креативним діджитал агентством в Україні протягом 7 років (2009 – 2013, 2017, 2018) і двічі – агентством року (за критеріями креативності та ефективності).
Проєкти ISD Group отримують нагороди на різноманітних міжнародних фестивалях: Cannes Lions, D&AD, OneShow, ADC*Europe, FWA, Webby та інші.
Віктор говорить, що у роботі з клієнтами найбільше пишається не тільки результатами, але і тривалістю співпраці. Оскільки побудова довготривалого і міцного партнерство – запорука створення інноваційних та проривних комунікацій.
Серед клієнтів ISD Group в різні роки були: Beiersdorf, Kimberly-Clark, Bayer, GSK, Reckitt, Procter&Gamble, IDS Borjomi, Philips, Carlsberg, WesternUnion, Renault, Terrasoft, Нові Продукти, Кормотех та багато інших.
Велику увагу Віктор разом із ISD Group приділяє соціальним проєктам, у фокусі яких – проблеми ґендерної рівності, сексуальної освіти серед підлітків, дезінформації, захисту прав ЛГБТ+ спільноти, російської агресії та ін. Тому в списку клієнтів також зʼявились USAID, UNFPA, EBRD, NDI, Український інститут та інші.
Член українського клубу ADC*UA.