Незалежний креативний директор, Швеція
Самуель розпочав свою кар’єру в Лондоні, 7 років працював у різних агенціях. За 4 роки у Fallon працював над креативними кампаніями для Sony, Orange, Cadbury та BBC. Роботи Самуеля було включено до списку для Creative Futures від Creative Review. А також він номінований Young Gun від Клубу арт-директорів Нью Йорку. Самуель 8-й у списку найбільш нагороджених Арт Директорів світу!
У 2009 Самуель долучився до Forsman & Bodenfors у Стокгольмі, з якою працював 9 років на посаді старшого креативного партнера в ті часи, коли агенція була серед списку найкреативніших у світі.
Самуель – спікер ключових галузевих подій, за роки своєї кар’єри нагороджений більше як 100 міжнародними відзнаками, включно із 9-ма Каннськими Левами та 4-ма олівцями D&AD. Окрім цього, Самуель був серед журі конкурсів Dubai Lynx та Swedish Advertising Awards.
Наразі Самуель працює як незалежний креативний директор та бренд-консультант із різноманітними клієнтами: від невеличких стартапів до глобальних організацій.
Нагороди на фестивалях:
Понад 100 міжнародних відзнак, включаючи 9 Cannes Lions, Гран Прі Eurobest, 4 олівці D&AD pencils та Золото в Clios.