Оксана Слюсарчук

Маркетинг-директорка Philips Ukraine, Україна

Відповідає за розробку та впровадження маркетингової стратегії компанії на ринку України для чотирьох ключових категорій.
Оксана працює в маркетингу понад 19 років і має досвід у ключових посадах у таких міжнародних компаніях, як Philips, Coca-Cola, Procter & Gamble, Orangina Schweppes, Kimberly-Clark і Bic. Протягом цих років вона розробляла успішні стратегії розвитку, трансформувала та розширювала бізнес таких брендів, як Rich, Добрий, Gillette, Old Spice, Safeguard, Camay, Росинка, Київська Софія, Capri-Sonne, Kleenex, Huggies, Bic, Philips.

Також Оксана є викладачем Королівського Інституту Маркетингу, Велика Британія (Chartered Institute of Marketing).
Більше 13 років є журі Effie Ukraine та Effie Word, Mixx Awards. Оксана та її команда має нагороди Effie по різним кейсам та відзнаку Best Marketing Teams.

Навички

Опубліковано

28 Лютого, 2025