Chief Creative Officer, Saatchi & Saatchi, Польща
Michał Sęk має дві декади досвіду в рекламній індустрії, обіймаючи керівні посади у топових агентствах, таких як J. Walter Thompson у Варшаві та Нью-Йорку, а також DDB Warsaw, де він двічі допоміг агентству отримати титул “Агентство року” KTR (Ad Creators Club). Як ECD & Partner у 180heartbeats + JUNG v MATT, він двічі поспіль привів агентство до перемоги в номінації “Агентство року” у 2020 та 2022 роках. Наразі, як CCO у Saatchi & Saatchi, він очолює креативний відділ із чітким баченням і бездоганною стратегією.
У 2024 році під його керівництвом Saatchi & Saatchi досягло нових вершин, отримавши подвійне звання “Агентство року” на Mixx Awards та Innovation Awards. Того ж року команда запустила кампанію, яка здобула дві “золоті” Effie, отримавши статус найефективнішого проєкту країни. Загалом у 2024 році Saatchi виграло понад 50 нагород, зробивши його одним із найуспішніших років в історії агентства. За свою кар’єру Michał Sęk працював над кампаніями для таких глобальних брендів, як Visa, Carrefour, Google, IKEA, Burger King, Microsoft, Red Bull, LOT Polish Airlines та багатьох інших.
Його колекція трофеїв включає понад 150 національних та міжнародних нагород, серед яких: Cannes Lions, D&AD, Clios across Music, Sports, and Health, Effies, Golden Drum, багаторазові статуетки KTR, включаючи “Design of the Year”. Його студії послідовно входили до ТОП-5 та ТОП-3 найкращих дизайн-студій KTR, а його роботи завойовували визнання на міжнародних фестивалях.
Окрім роботи над кампаніями, Michał активно бере участь у журі провідних рекламних фестивалів, таких як New York Festivals, Golden Drum, YouTube Works, Kyiv International Advertising Festival та Cannes Young Creatives, де він підтримує та розвиває молоді таланти.