Creative Director/Partner, Joe Public Take-Away Advertising, Нідерланди
Після випуску із бізнес-школи Марсель отримав першу роботу в сфері маркетингових досліджень та медіаплануванні. Але оскільки був зацікавлений до роботі у креативному відділі, вивчається на рекламіста і паралельно пише статті для журналу Playboy.
Марсель розпочав роботу копірайтером в Result DDB Amsterdam, потім перейшов до Y&R, де в свої 31 став креативним директором. Згодом він був і креативним партнером в N=5, Executive Creative Director в Publicis Groupe Netherlands та JWT Amsterdam (Нідерландська агенція року 2016).
У 2017 році він залучає свого найкращого друга Antoine Houtsm у якості креативного партнера до Joe Public Take-Away Advertising, яку вже у 2019-му визнано Нідерландською агенцією року.
Марсель здобув понад 150 національних та міжнародних нагород, а також виступав членом журі на Cannes Lions, Eurobest, Clios та New York Festivals.
Фестивальні нагороди:
- 10 Cannes Lions (серед них 3 Gold)
- Grand Award at the New York Festivals
- 12 EFFIE Awards
- 15 ADCN Lamps (Dutch Creativity Award)
- 4 D&AD Pencils