fbpx

Marcel Hartog

Creative Director/Partner, Joe Public Take-Away Advertising, Нідерланди

Після випуску із бізнес-школи Марсель отримав першу роботу в сфері маркетингових досліджень та медіаплануванні. Але оскільки був зацікавлений до роботі у креативному відділі, вивчається на рекламіста і паралельно пише статті для журналу Playboy.

Марсель розпочав роботу копірайтером в Result DDB Amsterdam, потім перейшов до Y&R, де в свої 31 став креативним директором. Згодом він був і креативним партнером в N=5, Executive Creative Director в Publicis Groupe Netherlands та JWT Amsterdam (Нідерландська агенція року 2016).

У 2017 році він залучає свого найкращого друга Antoine Houtsm у якості креативного партнера до Joe Public Take-Away Advertising, яку вже у 2019-му визнано Нідерландською агенцією року.
Марсель здобув понад 150 національних та міжнародних нагород, а також виступав членом журі на Cannes Lions, Eurobest, Clios та New York Festivals.

Фестивальні нагороди:

  • 10 Cannes Lions (серед них 3 Gold)
  • Grand Award at the New York Festivals
  • 12 EFFIE Awards
  • 15 ADCN Lamps (Dutch Creativity Award)
  • 4 D&AD Pencils
Навички

Опубліковано

4 Червня, 2020