Jörg Waschescio

Executive Creative Director, Scholz & Friends, Німеччина

Jörg – один із найбільш титулованих креаторів, який здобув понад 300 національних та міжнародних нагород, зокрема кілька Гран-прі та золотих трофеїв з моменту приєднання до Scholz & Friends у 2009 році.

Останні роки він відповідав за креативні проєкти агентства для провідних світових технологічних, лайфстайл- та люксових брендів, таких як IWC Schaffhausen, Montblanc, Uber, Uber Eats, ESL FACEIT GROUP та багато інших.

Jörg Waschescio вивчав медіазнавство, а пізніше – візуальні комунікації у відомому Bauhaus University у Веймарі.

Він має великий досвід створення глобальних кампаній за участю знаменитостей на перетині індустрії розваг та цифрових інновацій. Jörg працював із голлівудськими акторами Hugh Jackman і Bradley Cooper, спортивними зірками Tom Brady, Lewis Hamilton та Eileen Gu, численними легендами німецького футболу та топ-моделями, серед яких Gisele Bündchen.

Свою кар’єру розпочав у сфері геймінгу, де досі почувається як удома – так само, як у невеликому містечку за 300 миль від агентства, де живе з самого народження.

ADC Germany, Cannes Lions, New York Festival, Clio Awards, Clio Music Awards, London International Awards, LIA, Eurobest, Epica Awards, ADC of Europe, Red Dot Design Award та інші.

Навички

Опубліковано

28 Лютого, 2025