Executive Creative Director, Scholz & Friends, Німеччина
Jörg – один із найбільш титулованих креаторів, який здобув понад 300 національних та міжнародних нагород, зокрема кілька Гран-прі та золотих трофеїв з моменту приєднання до Scholz & Friends у 2009 році.
Останні роки він відповідав за креативні проєкти агентства для провідних світових технологічних, лайфстайл- та люксових брендів, таких як IWC Schaffhausen, Montblanc, Uber, Uber Eats, ESL FACEIT GROUP та багато інших.
Jörg Waschescio вивчав медіазнавство, а пізніше – візуальні комунікації у відомому Bauhaus University у Веймарі.
Він має великий досвід створення глобальних кампаній за участю знаменитостей на перетині індустрії розваг та цифрових інновацій. Jörg працював із голлівудськими акторами Hugh Jackman і Bradley Cooper, спортивними зірками Tom Brady, Lewis Hamilton та Eileen Gu, численними легендами німецького футболу та топ-моделями, серед яких Gisele Bündchen.
Свою кар’єру розпочав у сфері геймінгу, де досі почувається як удома – так само, як у невеликому містечку за 300 миль від агентства, де живе з самого народження.
ADC Germany, Cannes Lions, New York Festival, Clio Awards, Clio Music Awards, London International Awards, LIA, Eurobest, Epica Awards, ADC of Europe, Red Dot Design Award та інші.