Joonas Hokka

Creative Strategy Director, Ivalo Creative Agency, Фінляндія

Має багатогранний досвід у різних сферах креативних агентств. Спочатку працював як Креативний стратег / Голова бізнес-дизайну та був частиною ради креативних директорів у TBWA\Helsinki, а пізніше став Creative Strategy Director в Ivalo Creative Agency.

Його роль завжди полягала в підвищенні якості креативних рішень команд, заснованих на ґрунтовному аналізі, ефективному брифінгу та натхненні. Він має цілісний та інтегрований підхід до мислення і завжди намагається виходити за межі традиційних методів маркетингових комунікацій. Для нього бренд – це завжди досвід.

Щоб підкреслити цей “storydoing” підхід, він отримав нагороди в різних категоріях, зокрема бізнес-трансформація, сервіс-дизайн, інновації та відео. Крім того, він заснував напрям аудіобрендингу в TBWA\Helsinki та впровадив культуру ефективності в Ivalo.

Цей універсальний підхід до креативу та бачення світу він готовий застосувати і в ролі члена журі.

Нагороди: Cannes, Eurobest, Finnish Communications Awards, Vuoden Huiput, Effie, Cresta, Grand One та інші.

Навички

Опубліковано

28 Лютого, 2025