fbpx

Організатори Європейського фестивалю креативності Eurobest цього року змінили як формат проведення фестивалю, так і правила участі в конкурсі молодих креаторів.Нагадаємо, в нинішньому році фестиваль проводиться виключно в онлайн-форматі. Роботи надсилаються на суд журі, яке спеціально збереться в Лондоні і визначить переможців. Переможці, організатори і члени журі проведуть церемонію нагородження, за якої всі зацікавлені зможуть спостерігати завдяки прямій відеотрансляції.

Цього року організатори не планували будь-яких публічних заходів. Однак з ініціативи польського представництва Cannes Lions конкурс молодих креаторів Eurobest все-таки буде проведено в листопаді у Варшаві.

Офіційне представництво Сannes Lions в Україні спочатку планувало провести відбірковий Конкурс Молодих креаторів у форматі, розробленому спільно з Клубом Арт-директорів ADC.UA. Такий формат конкурсу був як цікавим, так і продуктивним, і срібло нашої команди на конкурсі Eurobest – 2016 стало тому яскравим підтвердженням.
Однак в нинішньому році партнерство з Клубом Арт-директорів України в проведенні конкурсу не було пролонговано за обопільною згодою сторін. Ми дякуємо ADC.UA за ефективність і небайдужість у спільній роботі, результатом якої було гідний виступ українських молодих креаторів як в попередні роки, так і влітку цього року в Каннах. Ми намагаємося зрозуміти позицію і мотиви Клубу Арт-директорів України і щиро сподіваємося, що в нашому плідному співробітництві це всього лише вимушений тайм-аут.

Виходячи з ситуації, що склалася, Офіційне представництво Cannes Lions в Україні прийняло рішення скористатися наявними у нього повноваженнями і взяло на себе відповідальність за непросте рішення вибору команди молодих креаторів.
У відборі команд представництво керувалося насамперед тими міркуваннями, що молоді креатори на міжнародному рівні об’єктивно представляють українське рекламне співтовариство і Україну в цілому. Тому в своєму виборі ми спиралися на рейтинги українських агентств, складені Всеукраїнською рекламною коаліцією. Аргументи найпростіші і зрозумілі: успіх і лідируючі позиції агентства – завжди заслуга всієї команди, і керівники агентств незмінно це підкреслюють. Отже, молоді креатори вносять свій внесок в успіх агентств. З іншого боку, Офіційне представництво України не може ризикувати іміджем професійного співтовариства і престижем країни і тому віддає перевагу агентствам, де, судячи з результатів, підбору і професійній підготовці кадрів приділяється серйозна увага.

Для переговорів про участь в конкурсі було відібрано дві агенції:
BANDA Agency – як агенція, що зайняла з великим відривом перше місце в рейтингу креативності та завоювало другого Бронзового Льва для України на Cannes Lions – 2018.
BBDO Ukraine – як агенція, що зайняла провідну позицію в рейтингу рекламодавців. Нагадаємо, що саме команда цього агентства в складі Ольги Бандури і Сергія Малик в 2016 році посіла друге місце на Конкурсі молодих креаторів Eurobest. Для нас цей факт послужив ще одним аргументогм «за».
В результаті переговорів прийнято спільне рішення: на конкурс молодих креаторів відправляється команда агенції BBDO Ukraine у ​​складі: Віталій Капустян і Ілля Янков.

Ми щиро бажаємо молодим креаторам BBDO Ukraine перемоги. І впевнені, що ті, хто пройшов школу BBDO, зможуть показати себе на гідному рівні.