fbpx

Після аналізу поданих робіт, організатори вирішили продовжити подачу креативних концептів до 31 травня 2019 року, через те, що з 362 отриманих заявок лише 14 робіт відповідають поставленій у брифі задачі.  

За інформацією від учасників, ймовірними причинами невеликої кількості поданих робіт стали фактори складності завдання та браку часу. Організатори дають ще один тиждень для виконання завдання за брифом та подачі робіт до першого етапу конкурсу – онлайн-голосування за фіналістів. Сподіваємось, додатковий час дасть можливість іншим командам підготувати і подати описи своїх креативних концепцій до 31 травня та розпочати готувати презентації до 13 червня.  

“Ми вважаємо, що проблематика, на яку покладено бриф, достатньо важлива для українського суспільства і розвитку країни в цілому. Тож хочемо підкреслити те, що це, в першу чергу, соціальний проект. Участь у конкурсі – це більше принципова та відповідальна позиція тої чи іншої агенції/продакшна/учасника. Ми закликаємо відповідальні та свідомі агенції, продакшн-студії та фрілансерів – продемонструвати свою креативність і довести, що голос рекламно-комунікаційної спільноти все ще достатньо гучний”, – Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні.

Організатори гарантують, що серед перших 14 учасників 5 точно пройдуть у фінал, оскільки ці учасники вклались в строки і виклались на повну. Нові учасники будуть змагатись за інші 5 місць у фіналі.

Зворотній відлік пішов. Згадаймо, як народжується справжній креатив!

З найкращими побажаннями,

Команда організаторів “Битви креаторів”
Офіційне представництво Cannes Lions в Україні, Український культурний фонд