В Україні щороку утворюються неймовірні проєкти в галузях культурних та креативних індустрій. Наприклад, лише програма ЄС «Креативна Європа» підтримала 11 325 проєктів впродовж 2014-2020 років, 38 з яких відбулися за участі українських організацій. За підтримки Українського культурного фонду у 2019 році підтримано 432 проєкти. І це далеко не всі ініціативи, які реалізовуються в кожному куточку України. Про якісь проєкти чув мало не кожен українець, а деякі значущі проєкти так і лишаються невідомими. Вочевидь, питання популяризації та комунікації культурних та креативних проєктів лишається відкритим та актуальним.
Для того, щоб культурні менеджери підвищили свою обізнаність про ефективні комунікації, Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України організовують серію вебінарів від українських фахівців із комунікацій. Учасники отримають комплексне розуміння як правильно налагодити комунікацію з аудиторією свого проєкту, а також зможуть поставити свої питання та поспілкуватися з прогресивними представниками галузі.
Програма налічує 5 вебінарів, які відбудуться протягом квітня-травня:
08.04 «Визначення каналів комунікації та робота з ними»
Спікерка: Анна Бурдіна, менеджерка з комунікацій, менеджерка фестивалю американського кіно «Незалежність» в Україні, організаторка «Українських кіноднів у Гельсінкі» (Фінляндія). Раніше працювала з Одеським міжнародним кінофестивалем, КМКФ «Молодість», Міжнародному фестивалі сучасного мистецтва ГОГОЛЬFEST. Анна розповість про правильне визначення цілей комунікації, обрання каналів комунікації, планування комунікаційних кампаній.
Реєстрація до 7.04: https://forms.gle/o86uTzirKpFTz5FS7
15.04 «Побудова бренду»
Спікерка: Олена Тараненко, бренд-стратег, партнер брендингового агентства «Тень», яке розробляє бренд-стратегії для компаній, що представляють малий і середній бізнес. Олена розкаже про те, як бренду говорити з людьми так, щоб бути почутим, зрозумілим, прийнятим та полюбленим.
Реєстрація до 14.04: https://forms.gle/tKgsZjd6gsffeBgy5
22.04 «Контент-стратегія в SMM»
Спікерка: Зоя Лобод, співвласниця digital-агентства LOBODS, digital-консультантка із понад 6-річним досвідом. Поговоримо про комплексну SMM-стратегію та контент-стратегію в digital.
Реєстрація до 21.04: https://forms.gle/DLYQqN47h5vBjxvM7
29.04 «Візуальні комунікації»
Спікер: Ярослав Белінський, експерт з візуальних комунікацій та брендингу, графічний дизайнер, засновник та голова Асоціації Design4Ukraine. Ярослав розкриє питання візуальних комунікацій.
Реєстрація до 28.04: https://forms.gle/R61a3ejw5NSGajsw6
06.05 «Медіапартнерства та міжгалузеві взаємодії»
Карина Борзаківська, менеджерка із комунікацій та партнерств Асоціації креативних індустрій України (CIAU) та офіційного представництва фестивалю Cannes Lions в Україні. PR-директорка Форуму креативних індустрій поділиться досвідом залучення та взаємодії із інформаційними партнерами, розповість про вдалі креативні колаборації.
Реєстрація 05.05: https://forms.gle/PriVBjhwjJ5yyQLw9
Участь у вебінарах безкоштовна за умови попередньої реєстрації. Всі відібрані учасники отримають підтвердження про участь напередодні заходу.
Довідка:
«Креативна Європа» — це рамкова програма Європейського Союзу, спрямована на підтримку культурного, креативного та аудіовізуального секторів. Метою програми є розвиток сектору культурних та креативних індустрій (ККІ) в країнах Європи, посилення конкурентоспроможності європейської аудіовізуальної продукції, а також забезпечення промоції та захисту культурного та мовного розмаїття.
Асоціація Креативних Індустрій України (англ. Creative Industries Associations of Ukraine – CIAU) – громадська спілка, яка створює продукти та надає послуги для розвитку креативних індустрій в Україні, а також популяризує українських представників культурних та креативних індустрій на міжнародних ринках.