fbpx

Цього року Форум Креативних Індустрій проходить під гаслом «Ефект Медичі». Чому саме його обрали як основний заклик?

Напевно, важливо сказати, що ми вкладаємо в цей слоган. «Ефект Медичі» – це виникнення інновацій на стику ідей, концепцій та культур.

Саме при з’єднанні, на перший погляд, непоєднуваного і народжується щось нове, як заведено зараз говорити, – креативне. А чому Медичі? Саме ця сім’я та інші аристократи запрошували до Флоренції скульпторів, вчених, поетів, філософів, фінансистів, художників і архітекторів. Тут вони зустрічалися, працювали, вчилися один в одного, руйнуючи кордони між дисциплінами та культурами. Це вони створювали нову епоху, яку згодом назвали Відродженням.

Зараз Україні дуже потрібен такий ефект для нашого Відродження. Сьогодні як ніколи важливо знайти точки дотику між різними дисциплінами. І головне – між людьми. Ось тому ми і організовуємо вже 3-й Форум Креативних Індустрій – майданчик для навчання, нетворкінгу і натхнення!

Що в сучасному світі означає креативність та як її розвивати?

Креативність – це здатність створювати або реалізовувати щось нове: новий метод, новий інструмент, новий твір мистецтва.

Креативність можна і необхідно в собі розвивати. Варто прийняти, що креативність – це не доля обраних. Всі ми володіємо неймовірним потенціалом для того, щоб винаходити інноваційні підходи до вирішення проблем, генерувати нові ідеї і дивитися на світ свіжим поглядом. Нові ідеї приходять під час прогулянки, подорожей, перегляду фільму, читання книги, знайомства з цікавими людьми. Потрібно просто спробувати.

Кого з іноземних спікерів варто очікувати на Форумі?

Хочу зауважити, що на Форумі будуть дуже яскраві і успішні спікери з України. А разом з нашим партнером NDI Foundation ми організували секцію «Бізнес та інновації», в рамках якої виступлять, на мою думку, приголомшливі іноземні гості.

Стефан Гуров розбере кейси міжнародних брендів, амбассадором яких є Еліна Світоліна: Dubai Duty Free, Nike, Ulysses Nardin. Він відкрито поговорить з учасниками про комерційну і соціальну спрямованість залучення селебрітіс до маркетингових кампаній.

До речі, сам Стефан Гуров працює з Еліною Світоліною – ракеткою №1 України та №3 – світу. Також він працює з молодою зіркою світового тенісу – Даяною Ястремською. У пулі спортсменів, яких розвиває Стефан, понад 30 гравців, 12 з яких входять до топ-100 світового тенісу.

Ксав’є Гарно – міжнародний продюсер, власник французького агентства YOU PROD. Він продюсує шоу «Ченці Шаоліня», яке користується світовою популярністю протягом останніх 15 років. Його проекти збирають повні зали в найпрестижніших місцях: Олімпія, Тріанон, Батаклан, Палац Конгресів, Зеніт Парижа, Елізеум Монмартр, Казино де Парі, Форрест Національ Брюсселя.

Виступ Наталі Ракоч буде пізнавальним і корисним для тих, хто планує діяльність на міжнародній арені. Наталі – гуру світового масштабу зі створення і виведення на міжнародні ринки нових марок б’юті-індустрії.

У 1996 році вона вивела на ринок Росії косметику Max Factor. У 1998-му створила бренд Divage, який став одним з лідерів ринку декоративної косметики, у 2008 році – Vivien Sabo, що успішно продається на китайському, європейському і американському ринках.

«Цифрові технології майбутнього» – одна з найбільш обговорюваних тем в світі. Як ви вважаєте, чи можуть технології принести шкоду світу, а не тільки користь?

Вже пора змиритися з тим, що ми живемо в епоху цифрових технологій. А чи завдадуть вони шкоди світу, залежить від нас, від того, як ми будемо їх використовувати. І про це ми поговоримо на Форумі з експертами.

Хто має обов’язково відвідати Форум Креативних Індустрій?

Всім, хто мислить глобально, тому що це єдине місце, де за два дні можна охопити повний спектр найактуальніших тем для бізнесу та професійного розвитку.

Традиційно Форум розбитий на 6 тематичних блоків: «Маркетинг і комунікації», «Стартапи і технології», «Бізнес та інновації», «Творчість і дизайн», «Культура і життя», «Суспільство і держава».

Цей захід – для молодих і досвідчених підприємців, для діячів культури і громадського сектора, для рекламістів, маркетологів, стартаперів. Тут кожен знайде для себе те, що принесе натхнення, ідеї і нові знайомства.

На Форумі на ваших очах розіб’ються стереотипи і розширяться межі розуміння. І багатьом вузьким фахівцям, нарешті, стане ясно, що креатив не обмежується лише рекламною галуззю, адже світ креативу набагато ширший, різноманітніший і багатовимірніший, ніж геніальний 30-секундний ролик. Реклама – всього-на-всього лише частина цього світу, але вже давно не окрема планета. Тому, так важливо нарешті усвідомити роль кожного в світі креативу і суспільстві в цілому.

Чи буде проходити онлайн-трансляція заходу?

Ні, онлайн-трансляція не передбачена. Ми плануємо надавати запис виступів тим, хто придбає квиток.

Цього року Форум Креативних Індустрій проходить під гаслом «Ефект Медичі». Чому саме його обрали як основний заклик?

Напевно, важливо сказати, що ми вкладаємо в цей слоган. «Ефект Медичі» – це виникнення інновацій на стику ідей, концепцій та культур.

Саме при з’єднанні, на перший погляд, непоєднуваного і народжується щось нове, як заведено зараз говорити, – креативне. А чому Медичі? Саме ця сім’я та інші аристократи запрошували до Флоренції скульпторів, вчених, поетів, філософів, фінансистів, художників і архітекторів. Тут вони зустрічалися, працювали, вчилися один в одного, руйнуючи кордони між дисциплінами та культурами. Це вони створювали нову епоху, яку згодом назвали Відродженням.

Зараз Україні дуже потрібен такий ефект для нашого Відродження. Сьогодні як ніколи важливо знайти точки дотику між різними дисциплінами. І головне – між людьми. Ось тому ми і організовуємо вже 3-й Форум Креативних Індустрій – майданчик для навчання, нетворкінгу і натхнення!

Що в сучасному світі означає креативність та як її розвивати?

Креативність – це здатність створювати або реалізовувати щось нове: новий метод, новий інструмент, новий твір мистецтва.

Креативність можна і необхідно в собі розвивати. Варто прийняти, що креативність – це не доля обраних. Всі ми володіємо неймовірним потенціалом для того, щоб винаходити інноваційні підходи до вирішення проблем, генерувати нові ідеї і дивитися на світ свіжим поглядом. Нові ідеї приходять під час прогулянки, подорожей, перегляду фільму, читання книги, знайомства з цікавими людьми. Потрібно просто спробувати.

Кого з іноземних спікерів варто очікувати на Форумі?

Хочу зауважити, що на Форумі будуть дуже яскраві і успішні спікери з України. А разом з нашим партнером NDI Foundation ми організували секцію «Бізнес та інновації», в рамках якої виступлять, на мою думку, приголомшливі іноземні гості.

Стефан Гуров розбере кейси міжнародних брендів, амбассадором яких є Еліна Світоліна: Dubai Duty Free, Nike, Ulysses Nardin. Він відкрито поговорить з учасниками про комерційну і соціальну спрямованість залучення селебрітіс до маркетингових кампаній.

До речі, сам Стефан Гуров працює з Еліною Світоліною – ракеткою №1 України та №3 – світу. Також він працює з молодою зіркою світового тенісу – Даяною Ястремською. У пулі спортсменів, яких розвиває Стефан, понад 30 гравців, 12 з яких входять до топ-100 світового тенісу.

Ксав’є Гарно – міжнародний продюсер, власник французького агентства YOU PROD. Він продюсує шоу «Ченці Шаоліня», яке користується світовою популярністю протягом останніх 15 років. Його проекти збирають повні зали в найпрестижніших місцях: Олімпія, Тріанон, Батаклан, Палац Конгресів, Зеніт Парижа, Елізеум Монмартр, Казино де Парі, Форрест Національ Брюсселя.

Виступ Наталі Ракоч буде пізнавальним і корисним для тих, хто планує діяльність на міжнародній арені. Наталі – гуру світового масштабу зі створення і виведення на міжнародні ринки нових марок б’юті-індустрії.

У 1996 році вона вивела на ринок Росії косметику Max Factor. У 1998-му створила бренд Divage, який став одним з лідерів ринку декоративної косметики, у 2008 році – Vivien Sabo, що успішно продається на китайському, європейському і американському ринках.

«Цифрові технології майбутнього» – одна з найбільш обговорюваних тем в світі. Як ви вважаєте, чи можуть технології принести шкоду світу, а не тільки користь?

Вже пора змиритися з тим, що ми живемо в епоху цифрових технологій. А чи завдадуть вони шкоди світу, залежить від нас, від того, як ми будемо їх використовувати. І про це ми поговоримо на Форумі з експертами.

Хто має обов’язково відвідати Форум Креативних Індустрій?

Всім, хто мислить глобально, тому що це єдине місце, де за два дні можна охопити повний спектр найактуальніших тем для бізнесу та професійного розвитку.

Традиційно Форум розбитий на 6 тематичних блоків: «Маркетинг і комунікації», «Стартапи і технології», «Бізнес та інновації», «Творчість і дизайн», «Культура і життя», «Суспільство і держава».

Цей захід – для молодих і досвідчених підприємців, для діячів культури і громадського сектора, для рекламістів, маркетологів, стартаперів. Тут кожен знайде для себе те, що принесе натхнення, ідеї і нові знайомства.

На Форумі на ваших очах розіб’ються стереотипи і розширяться межі розуміння. І багатьом вузьким фахівцям, нарешті, стане ясно, що креатив не обмежується лише рекламною галуззю, адже світ креативу набагато ширший, різноманітніший і багатовимірніший, ніж геніальний 30-секундний ролик. Реклама – всього-на-всього лише частина цього світу, але вже давно не окрема планета. Тому, так важливо нарешті усвідомити роль кожного в світі креативу і суспільстві в цілому.

Чи буде проходити онлайн-трансляція заходу?

Ні, онлайн-трансляція не передбачена. Ми плануємо надавати запис виступів тим, хто придбає квиток.