fbpx

Вручення Каннського Лева, $50 000 грн за Гран-Прі або Золото в Каннах, та цікаві суперечності у рамках панельних дискусій.

7 вересня 2018 року на НСК «Олімпійський» розпочалися  Дні Креативності в Україні.

Головною подією першого дня Форуму стало урочисте вручення другого за всю історію українського креативу Бронзового Лева. Офіційний представник Cannes Lions в Україні Ірина Кузнєцова вручила Бронзового Лева співвласнику та креативному директору агентства «banda» Павлу Вржещу та керівнику агенції «Republica» Денису Герасько. Цю нагороду вони отримали за брендинг Євробачення 2017 року, який свого часу викликав неабиякі суперечки.

Володар першого Бронзового Лева, керівник Українського кризового медіацентру Геннадій Курочка зробив сенсаційну заяву та вручив Офіційному представництву Cannes Lions в Україні сертифікат на 50 000 доларів. Сертифікат отримає те агентство, яке завоює наступного року Гран-Прі або Золотого Лева в Каннах. Адже відомо, що гарний стимул в значній мірі підвищує рівень креативної енергії.

Протягом 5-ти годин здійснювався кастинг телеведучих та акторів серіалів і фільмів виробництва ТРК “Україна”. Оксана Боса, кастинг-менеджер телеканалу поділилась своїми враженнями від участі близько 40 осіб: “Вдячна Форуму Креативних Індустрій за унікальну можливість познайомитися з такою кількістю цікавих і талановитих людей.  Я отримала неймовірний досвід і шалений заряд позитивної енергії. Сподіваюсь, що ще раз матиму можливість зустрітись з такими креативними людьми в наступному році”.

Вражаючою виявилась програма першого дня Форуму.

Гострою та відвертою запам’ятається панельна дискусія “Брендинг та позиціювання України: що ще не так”. Розбіжність думок (аж до цілком протилежних) та жорстокість висловів свідчила про те, наскільки актуальним та навіть близьким є це питанням. Цілковитої згоди учасники дискусії так і не дійшли. Крім однієї тези: Імідж України в світі створювати таки потрібно, а от який смисл у нього вкладати і як саме створювати – питання дискусійне.

Тема брендингу країни піднімалась і за рамками панельної дискусії.  Координатор проекту «Нова міфологія України», Тетяна Жданова виступила з темою «ТЗ для країни», під час якого вона розповіла про тонкощі брендингу країни та поділилася своєю думкою про Ukraine Now. Щодо останнього, то Тетяна зауважила, що всі проблеми почалися з недосконалого брифу, який розробляли чомусь британці. На думку доповідачки, до створення брендингу країни потрібно залучати фахівців із різних сфер, оскільки одні креатори не можуть охопити весь масштаб роботи: для цього їм не вистачає компетентності. Тетяна зазначила, що для брендингу країни «недостатньо одягти пристойну сукню»; потрібно змінитися всередині.

Учасники панельної дискусії «Переосмислення ролі культури в розвитку держави» (Олександра Скиба, Мирослава Вертюк, Федір Бойцов, Євген Забарило, Роза Санчес) обговорили питання модернізації культури та можливості її прибутковості, руйнування консервативних стереотипів у культурі та свідомості українців, а також вплив, який справляє сучасна культура на становлення держави та кожного її громадянина.

Змістовністю та інформативність вразила панельна дискусія «Культурна діджиталізація як нова ніша для технологічних стартапів». Точніше було б сказати, що її учасники обмінювалися між собою та із слухачами власним досвідом впровадження високих технологій у сфері збереження культурної спадщини та її креативного розвитку: тут і створення тривимірних моделей старовинних будинків Одеси, і використання міфології та ремесел Карпат для сучасних музичних проектів і створення унікальної колекції українських пісень у живому виконанні. Тобто новітні технології цілком ефективні як для створення майбутньої культури, так і для зображення минулої.

Серед спікерів першого дня Форуму – чимало закордонних креаторів.

Іспанська гостя Роза Санчес (актриса та кореспондент) поділилася цікавим досвідом використання новітніх технологій в театральному мистецтві. Інноваційний проект Konic досліджує саме можливості технології в мистецтві та реальному житті.

На цікавих прикладах інтерактивних проектів пані Роза продемонструвала, які надширокі можливості відкривають технології для талановитих митців.

Своїми футуристичними та суб’єктивними ідеями про майбутнє візуального контенту з аудиторією поділився міжнародний експерт – Сергій Ципцин. У своїй яскравій презентації спікер наглядно проілюстрував, куди прямує нейрофізіологія та як вона успішно використовується маркетологами і кінологами та яке майбутнє, пов’язане зі штучним інтелектом та нейросистемами нас чекає. За приклад Ципцин взяв Американську кіноіндустрію, яка вже жваво використовує принцип сіквелів,  щоб унеможливити фінансові ризики. Штучний інтелект під керівництвом інженерів Google самостійно розробив цілу кінокартину. Озвучка, музика та монтаж – все це було зроблено виключно лише штучним інтелектом. Спікер зазначає, що хоча це все ще «дитячі» роботи, його занепокоює той факт, що скоро ця «дитина» вивчиться і тоді  результати вже будуть непередбачені. Та все ж Ципцин вірить у позитивний розвиток нейромереж. Дана технологія також набуде великої популярності у використанні маркетологами  та рекламістами.

 

Для того, щоб отримати можливість переглянути повністю всі виступи спікерів – напишіть організаторам на електронну адресу: [email protected]