fbpx

Команда Володимир Соболев та Карина Корейба, які запропонували стратегію на бренді Backstage beauty salons, представлятимуть Україну на конкурсі молодих маркетологів під час Cannes Lions 2021. 

Вперше в Україні відбувся конкурс молодих маркетологів Young Lions Marketers Competition, в якому представники компаній та брендів працювали над брифом, який надали Всеукраїнський молодіжний центр та проєкт «Зміцнення громадської довіри» (UCBI ІІ) Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Учасникам необхідно було запропонувати комунікаційні стратегії, які б поширювали ідеї активізації молоді та зміцнення громадянської відповідальності в Україні. Ці стратегії мали бути включеними до маркетинг міксу бренду, який представляла команда учасників.

За абсолютною кількістю балів від українського експертного журі (підсумок балів за 4-ма критеріями оцінки: відповідність завданням брифу, креативність ідеї, стратегія включно із інсайтом, якість виконання) переможцями визначено команду Володимир Соболев та Карина Корейба. Команда представила стратегію на бренді Backstage beauty salons. І на умовах all inclusive представлятиме Україну на конкурсі молодих маркетологів під час Cannes Lions 2021.

За інсайтом переможців далеко не завжди словосполучення “соціальний активізм” чи “соціальна відповідальність” викликають позитивні асоціації. Навіть серед аудиторії потенційних “соціальних реформаторів”. У поданій стратегії команда відображає шлях залучення жінки до соціальних змін від маленьких самостійних кроків із улюбленою мережею до розробки самостійних проєктів, що здатні змінювати суспільство.

 

2 місце – Лілія Бондаренко, Катерина Консевич, Danone

 

3 місце – Анастасія Гетьман, Валентин Шевченко, Nestle

Шадрак Людерман, представник USAID/OTI в Україні зазначив: «Ми раді, що тема заохочення до соціальної активності зацікавила як молоді українські бренди, так і відомі міжнародні бренди. Це важлива тема для українського суспільства, і активне громадянство та громадянська відповідальність повинні ефективно просуватися через широкий набір різних каналів комунікації.Комунікація через бренди  відкриває нові можливості такої комунікації завдяки їх величезній аудиторії, а також їх творчості. Я дякую всім учасникам за їх ідеї та журі, яке обрало найкращу команду для змагань серед міжнародних команд. У свою чергу, ми розглянемо всі стратегії більш детально та проведемо зустрічі з командою-переможцем, а також з командами, які розробили цікаві та реалістичні ідеї для вирішення цього важливого завдання. Впевнений, що ця ініціатива матиме позитивний вплив на заохочення молоді стати активними громадянами України».

Переглянути оцінки та коментарі журі щодо всіх робіт можна у кабінеті учасника конкурсної системи CIAU. 

«У нас як представництва фестивалю Cannes Lions часто запитують: чи важливий для перемоги в Каннах глобальний бренд? І ми не перестанемо наголошувати, що і “Каннські Леви”, і інші фестивалі та конкурси креативності насамперед про людей і про їхні надзвичайні ідеї, а не про бренди. У локальному конкурсі YMC перемогла команда, влучність стратегії якої відмітили 16 професіоналів маркетингово-комунікаційного сегменту. Перемогла ідея, а не бренд. А ще, відверто кажучи, перемогли всі 12 команд, які заглибилися у бриф і запропонували цікаві рішення для актуального питання. Наразі Асоціація креативних індустрій України розпочинає пошук партнерів для можливого втілення запропонованих ідей в життя», коментує Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні, голова правління CIAU.

Сергій Кривогуз, директор Всеукраїнського молодіжного центру додає: «Хочу висловити вдячність усім, хто взяв участь, доклав багато сил та увесь свій креатив. Комунікації зараз розвиваються і змінюються із шаленою швидкістю, тому і реагувати потрібно відповідно. Впевнені, що з такими людьми, як учасники нашого конкурсу, все вдасться! Дякуємо та бажаємо подальших успіхів!» 

Андрій Атрощенко, заступник директора Всеукраїнського молодіжного центру підкреслює: «Дуже-дуже круто бачити, як досвід команд з комерційного сектору трансформується у суспільно важливі комунікацікаційні стратегії. Результати роботи всіх команд будуть надані мережі молодіжних центрів України, де можуть бути використані для конкретних проектів. Ну, і який же конкурс без переможців, вітаю команду Карини та Володимира! Розроблена вами стратегія — це яскравий приклад того, як маленькі кроки активності кожного громадянина змінюють цілі суспільства та країни!»

Асоціація креативних індустрій України (CIAU) та офіційне представництво Cannes Lions в Україні висловлює вдячність партнерам — проєкту «Зміцнення громадської довіри» (UCBI ІІ) Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), Всеукраїнському молодіжному центру, — які підтримали конкурс та забезпечили покриття витрат на поїздку в Канни для команди-переможця. Представникам журі, які долучилися до обрання переможця та надали коментарі всіх командам учасників. Інфопартнерам CreativityUA, CASES Media, MMR, Sostav.ua, #ШоТам, Асоціації Корпоративних Медіа України та всім, хто долучився до анонсування конкурсу.  Саме завдяки вам нам вдалося провести перший в історії України конкурс Young Lions Marketers Competition та залучити 12 команд учасників.