1 листопада в прямому ефірі керівництво Міжнародного фестивалю креативності Сannes Lions офіційно відкрило фестиваль. Організатори поділилися нововведеннями Сannes Lions – 2019.
Дізнатися всі новини з перших вуст можна було під час прямої онлайн-трансляції, у ході якої з презентаціями виступили Філ Томас, Chairman of Cannes Lions and President of Ascential Events, Саймон Кук, VP Creative Excellence, Шарлотта Вільямс, VP Content and Луїза Бенсон, VP Festivals.
Які важливі інновації чекають нас на Cannes Lions – 2019?
- 66-й фестиваль Cannes Lions традиційно відбудеться в Каннах і буде проходити 5 днів: з 17 по 22 червня 2019.
- З’являться 2 нові категорії:
- Creative Strategy Lions
- Entertainment Lion for Sport
«Обидва ці Леви представляють собою зсув індустріального ландшафту, і зараз дуже вдалий час для визнання цих змін нашими нагородами», – Саймон Кук, директор з нагород.
Також, в 2019 стане на одну категорію менше. Більше не будуть присуджувати Львів в Product Design.
Нагадаємо, що ознайомитися з усіма категоріями фестивалю можна за посиланням.
- Вперше фестиваль організовує майданчик, яка об’єднає маркетологів, представників іменитих брендів і творців контенту. Проект CLX, який можна розшифрувати як “Connect. Learn. Experience (Об’єднувати. Вчитися. Ділитися досвідом) – ініціатива, яка буде сприяти навчанню, бізнесу і партнерства між глобальними маркетологами і творцями контенту.
Поступово на сайті фестивалю будуть з’являтися спікери і члени журі 2019. Організатори обіцяють дивувати. Ми готові. А ви?