Young Lions Marketers Competition 2022
національний конкурс молодих маркетологів ПОПЕРЕДНЯ РЕЄСТРАЦІЯНайпрестижніший фестиваль креативності у світі
Міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions – єдине дійсно глобальне місце зустрічі представників комунікаційної та маркетингової індустрій. Щороку близько 15 000 делегатів зі 100 країн світу відвідують виставки, майстер-класи та надихаючі семінари, що проводяться лідерами думок та знаменитостями зі всього світу. А за найпрестижнішу нагороду – змагаються майже 32 000 робіт, які оцінює авторитетне міжнародне журі складом понад 400 чоловік.
Чому маркетологу варто відвідати Cannes Lions
Безліч можливостей для навчання та натхнення, надзвичайні спікери та найактуальніші тренди. Широкі можливості для нетворкінгу та неймовірні знайомства, доступ до всіх заходів фестивалю Cannes Lions та всіх робіт переможців.
Конкурс Young Lions Marketers Competition
Щороку офіційні Представництва Cannes Lions проводять відбіркові конкурси у своїй країні, щоб обрати найкращі команди учасників віком 30 років або молодше, які візьмуть участь у міжнародному змаганні у Франції. Всі конкурси проводяться за правилами, ідентичними конкурсу під час Міжнародного фестивалю креативності в Каннах.
Організатор:
Організатор:
Умови конкурсу
До участі приймаються лише спеціалісти, що працюють у штаті маркетингових відділів компаній/брендів.Учасникам потрібно розробити комунікаційну стратегію для неприбуткової організації або благодійної ініціативи, яка відповідатиме маркетинговим цілям бренду та задачам замовника за брифом. Обов’язковою умовою є інтеграція запропонованого рішення в комунікаційний мікс бренду.
MARKETERS
Команда може складатись лише з працівників маркетинг-департаменту компанії або продуктового підрозділу бренду. Всього за 24 години після брифінгу учасники мають розробити стратегію, яка опише інтеграцію запропонованого самими учасниками рішення, релевантного задачам у брифі замовника. Команди, які потраплять в шортліст, матимуть можливість презентувати свою стратегію членам журі, які оберуть переможця конкурсу.
Як потрапити на конкурс у Каннах?
1. Взяти участь в українському конкурсі
Представляти свою країну на міжнародній арені, прославитись і здобути безліч перспектив можуть лише найкращі! Український відбірковий конкурс виявляє ліпших представників.
2. Перемогти
Перемога в українському конкурсі принесе не лише визнання тут, в Україні. Команда-переможець, яку узгодять члени журі та представники Фестивалю, отримає можливість відвідати Фестиваль і взяти участь в міжнародному конкурсі в Каннах!
3. Поїхати на фестиваль у Канни
На фестивалі Cannes Lions на учасників чекатимуть 144 безсонні години куражу, 24 з яких – участь в конкурсі, 3 хвилини – займуть фото на головній креативній сцені світу! В разі перемоги, звичайно.