fbpx

 

Битва креаторів 2019

 

В 2015 було проведено першу “Битву.” Сьогодні ми представляємо досконалий формат найпрозорішого креативного тендеру – “Битва креаторів”.

Зануритись в атмосферу Битви Креаторів можна передивившись короткий відеозвіт минулої події.

 

В цьому тендері переможця обираєш і ти!

Битва Креаторів – це найпрозоріший креативний тендер. Вважаєш, що твоя думка має бути врахована в прийнятті рішення про переможця? Тоді переходь за посиланням нижче і голосуй за найкращі рішення!

Актуальність

Зараз як ніколи важливим є прискорення позитивних змін. Цей відкритий формат позбавляє від зайвої бюрократії і акцентує увагу лише на ефективності ідей та запропонованих рішень, які відповідають запитам суспільства.

Прозорість

Кожен етап тендеру контролюється засобами масової інформації та громадськістю. Рішення приймаються публічно із залученням всіх релевантних аудиторій. Кожна пропозиція може знайти свою аудиторію.

Відповідальність

Це перший прозорий формат співпраці, який залучає професіоналів із різних галузей до спільного вирішення гострих соціальних та культурних питань, які вимагають якісного комплексного підходу і подальшої комунікації.

Організатори конкурсу

За підтримки:

Організатори : Український культурний фонд і офіційне представництво Cannes Lions в Україні.

Завдання: Учасники мають розробити креативну стратегію для рекламної кампанії, що буде реалізована влітку 2019 року.

Креативні стратегії мають відповідати концепції єдиної платформи креативної колаборації, яку було розроблено спільно Українським культурним фондом та «Каннські Леви в Україні».

Бриф «Культура зближує». Метою даного етапу кампанії є промоція української культури та культурного дозвілля. Бриф доступний для ознайомлення за цим посиланням.

Організатори «Битви креаторів» надають можливість висловити свою думку і розглядають найсміливіші ідеї кожного, хто має відношення до рекламно-комунікаційної та креативної індустрій. Саме для того, щоб мотивувати вас до активної участі, ми позбавили цей конкурс зайвої бюрократичної тяганини. Це повною мірою підтверджує визначення «найпрозоріший креативний тендер країни».

Ми вивчили десятки досліджень, поспілкувалися із культурними діячами та окреслили реальне завдання для креаторів, в основі якого – вирішення важливої суспільної проблеми.

Етапи конкурсу

до 31/05

Скористайся формою нижче, щоб зареєструватись і отримати бриф на електронну скриньку.

До 31 травня 2019 року надішли опис своєї креативної концепції, щоб взяти участь в онлайн-голосуванні.

03/06 – 10/06

03 по 10 червня 2019 року відбудеться відбірковий етап. Всі роботи, які відповідають завданню за брифом, буде оприлюднено для онлайн-голосування.

Тільки 10 фіналістів, роботи яких наберуть найбільший бал, візьмуть участь у заключному етапі конкурсу.

13/06

13 червня 2019 року презентуй свою креативну стратегію на заключному етапі конкурсу – на сцені, перед панеллю журі.

Переможець конкурсу отримає гонорар в розмірі 130 000 грн.

Для подальшої реалізації проекту буде оголошено додатковий тендер.

Реєстрацію та прийом креативних концептів завершено. Відбірковий етап проведено шляхом онлайн-голосування з 03.06.2019 по 10.06.2019

Онлайн-голосування НАЖИВО у фіналі розпочнеться 13 червня о 17:45 – за цим посиланням.

Партнери “Битви креаторів”

Запитання та відповіді

Участь у конкурсі безкоштовна?
Так!
Хто може взяти участь у конкурсі?

В тендері беруть участь лише професійні команди креаторів:

  • представники рекламних, дизайн- та digital-aгенцій;
  • фрілансери, які працюють у сегменті маркетингових комунікацій;
  • production-студії.
Скільки етапів цього конкурсу необхідно пройти?

Всього в конкурсі два етапи:

  • перший етап – попередній відбір 10 ідей/команд/учасників, які наберуть найбільшу кількість балів в результаті онлайн-голосування і вийдуть в фінал;
  • другий етап – презентації ідей у фіналі для визначення переможця за результатами голосування панелей експертів та аудиторії (оффлайн-захід 13 червня 2019 року).

 

Хто здійснює відбір фіналістів на етапі відбіркового онлайн-голосування?

Громадяни України, яких буде залучено шляхом просування конкурсу на медіа ресурсах організаторів та партнерів конкурсу. Організатори поширюватимуть інформацію серед експертів та представників сегменту креативних індустрій. Самі учасники заохочуються до поширення інформації про можливість голосування на офіційному сайті конкурсу.

Кого і як я можу залучити до голосування?

Всіх, хто на Вашу думку небайдужий до розвитку громадянського суспільства, і може допомогти визначити найкращі ідеї/концепції – фіналістів. Заохочується залучення колег, друзів, ін. для голосування. Поширення в цифровому просторі – необмежене.

Які критерії оцінювання будуть діяти під час відбіркового конкурсу?

Відбірковий етап буде проведено простим голосуванням за єдиним критерієм вподобання по шкалі від 0 до 10; результати будуть інтерпретуватись за Баєсівською методологією обчислення. 10 креативних концепцій для рекламної кампанії, які будуть визначені релевантними до брифу/задачі на розробку креативної складової стратегії комунікації та наберуть найбільшу середню оцінку, буде допущено до участі у фінальному етапі конкурсу.

Скільки панелей буде голосувати на фінальному заході?

Для забезпечення прозорості конкурсу та об’єктивного оцінювання різними експертами, буде залучено 3 професійні панелі журі + аудиторія заходу; наразі розглядається технічна можливість залучити до онлайн-голосування аудиторію, яка буде спостерігати за перебігом фінального заходу наживо через відеотрансляцію.

Коли будуть відомі результати конкурсу?

Результати відбіркового конкурсу буде визначено після підрахунку результатів онлайн-голосування, яке проходитиме з 03 по 10 червня 2019 року. Інформацію про команди, які увійдуть у фінал, планується оприлюднити 11 червня 2019 року. Результати буде оголошено на офіційних медіа-ресурсах Представництва Cannes Lions в Україні та на сторінках партнерських ЗМІ. Результати заключного етапу конкурсу, на якому 10 команд будуть боротись за перемогу, стануть відомі 13 червня 2019 року, під час фінального заходу.

Скільки часу буде відведено на презентації учасників на заході 13 червня?

Для кожного учасника/команди/організації буде виділено по 15 хв на виступ. Зарезервовано ще 4 хвилини на запитання і відповіді.

Які критерії оцінювання будуть діяти на фінальному заході?

Презентовані креативні стратегії будуть оцінюватись 3-ма різними експертними панелями за різними критеріями, які найбільше відповідають роду діяльності залучених експертів. Вага оцінки кожної з панелей буде дорівнювати коефіцієнту 25% від загального результату в підрахунку абсолютних балів учасників. Аудиторія буде голосувати за спрощеною системою — з одним критерієм за Баєсівською методологією підрахунку середнього балу голосів.

Якщо я переможу, як я отримаю свій гонорар?

На фінальному заході буде передано символічний чек на 130 тис. грн. Оплату послуг з розробки креативної стратегії буде здійснено за договором на банківський рахунок юридичної особи, враховуючи податки. У випадку, перемоги фізичної особи, виплата гонорару здійснюється з вирахуванням всіх податків, згідно з чинним законодавством України.

Як буде здійснюватись подальша реалізація рекламної кампанії?

Представництво Cannes Lions в Україні і Асоціація Креативних Індустрій України за дорученням замовника і партнерів конкурсу проведе додатковий позаконкурсний тендер на виробництво всіх матеріалів промо-кампанії до їх розміщення.